• rasmus_w

    Medlem
    3 april, 2006 vid 02:07

    Jag tror inte man gör det. Möjligen kan man kolla på ebay, men jag vet inte hur mycket surfprylar som säljs där.

    Däremot kan man hitta ett modernt “likvärdigt” (men ljusår bättre) race/freeracesegel för dryga tusenlappen här på konfen.

  • kacker

    Medlem
    3 april, 2006 vid 08:22

    Jo jag köpte ett förra året och det är till det jag ska ha cambern (likadana som på TX). Vet dock inte vad seglet heter. Nåt äkta racesegel jag köpte av nån före detta tävlingsseglare. Vet inte hur mykcet cambern har ändrats i form sedan 90-talet så jag tänkte om det överhuvud taget går att få tag på cambers nånstans.

  • adloon

    Medlem
    3 april, 2006 vid 14:25

    Jag vet inte…..

  • dr-masse

    Medlem
    3 april, 2006 vid 14:42

    94? Hade inte North sådana där “mjuka” cambers då? Jag kan ha det liggandes, rentav…

  • kacker

    Medlem
    3 april, 2006 vid 19:32
    dr Masse wrote:
    94? Hade inte North sådana där “mjuka” cambers då? Jag kan ha det liggandes, rentav…
    Vore skitrba om du ville kolla om du har det…
  • canoya

    Medlem
    4 april, 2006 vid 05:47

    Kolla med Wallén i GBG, http://www.wallensports.se/

  • pulver

    Medlem
    4 april, 2006 vid 08:35
    Käcker wrote:
    Vart får man tag på cambers till ett NS Katana TX -94?
    /Käcker
    Lättvindsgrejor köpes!

    Det är väl bara att ta med den trasiga cambern, gå till närmsta surfshop och börja jämföra med vad dom har. Finns ofta förvånansvärt fixiga och påhittiga surfförsäljare som kan fixa de mest underliga camber- eller lattbrott. Surfcompaniet i Gbg är bra på att hjälpa till. Dock säljer dom ju inte North. Lycka till!

  • kacker

    Medlem
    4 april, 2006 vid 16:58
    Pulver wrote:
    Käcker wrote:
    Vart får man tag på cambers till ett NS Katana TX -94?
    /Käcker
    Lättvindsgrejor köpes!

    Det är väl bara att ta med den trasiga cambern, gå till närmsta surfshop och börja jämföra med vad dom har. Finns ofta förvånansvärt fixiga och påhittiga surfförsäljare som kan fixa de mest underliga camber- eller lattbrott. Surfcompaniet i Gbg är bra på att hjälpa till. Dock säljer dom ju inte North. Lycka till!

    Jo det är klart att det är enklast. Bara det att jag har 20-25 mil till närmaste shurfshop. Men det går ju att ringa och höra å sen skicka grejorna.

  • imported_macts

    Medlem
    4 april, 2006 vid 20:32

    Hur noga är det att det är samma typ av camber?
    Jag har ett trashat UP Race 7,1 från typ 96 som jag skulle kunna ta en camber av och skicka. PM:a din adress om du vill ha så kan jag skicka en.

  • kacker

    Medlem
    5 april, 2006 vid 08:05
    MacTS wrote:
    Hur noga är det att det är samma typ av camber?
    Jag har ett trashat UP Race 7,1 från typ 96 som jag skulle kunna ta en camber av och skicka. PM:a din adress om du vill ha så kan jag skicka en.
    Det är underbart!
    Tror inte det spelar så stor roll om det inte är exakt samma. Tar gärna fler om du har.
    Du kan skicka den/dem till:
    David Käcker
    Alviksgatan 3
    61432 Söderköping
    Tack på förhand /David

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.