Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Cape Verde jan-08.

  • hellgren

    Medlem
    4 november, 2007 vid 14:06

    ja där fanns det ju billigare, men vi ahde inte tänkt åka nu, utan i jan-feb. Och då blir det helt plötsligt svårare igen..

  • fastforward

    Medlem
    4 november, 2007 vid 17:17

    @hellgren 426483 wrote:

    ja där fanns det ju billigare, men vi ahde inte tänkt åka nu, utan i jan-feb. Och då blir det helt plötsligt svårare igen..

    Mmmm, i så fall blir det nog billigast att åka till sthlm och ta en charter därifrån.

  • blabussen

    Medlem
    5 november, 2007 vid 09:04

    har ni sett PWA event från cape verde ?? Det är helt sjuka förhållanden, vilka sjuka off the lip de får till!

    Kolla på http://www.high.tv och under highligths

  • hellgren

    Medlem
    5 november, 2007 vid 13:07

    ja, jag har också börjat inse det. Inga större problem egentligen. Men fortfarande lite svårt att ens hitta resor dit utan att det kostar boardshortsen.

    Vad rekomenderar ni annars? Nått man kan ta sig till för under 15, 2 pers 2 veckor?

  • fastforward

    Medlem
    5 november, 2007 vid 14:05

    El Yaque såklart (dock inga vågor). Flygstolar och charterpaket via Ving. Det går reguljärflyg också.

  • sebbe87

    Medlem
    16 november, 2007 vid 13:49

    hejsan!
    Jag ska ner till santa maria den 6 december, och jag lite funderingar på vad jag ska ta med för prylar, jag har en freestyebräda på 109 liter en vågbräda 81 liter.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Cape Verde jan-08.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.