Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Charmoffensiv från Surfers Paradise

  • Charmoffensiv från Surfers Paradise

    Publicerad av Knatte på 1 december, 2004 vid 17:00

    Tänkte bara berätta om en oväntad och glad händelse smile.gif
    Jag köpte 3 st kompletta skatbordstruckar och lite lösa truckprylar från SP i veckan. (Som reservdelar till isbrädebygget)
    Priset för alla delar var bra (100 kr) grin.gif
    När jag hämtade ut paketet idag, så hade SP slängt med den nya Fanatic filmen som en glad bonus!
    Sådant hedervärt handlande måste ju belönas med en guldstjärna här på Konfen smirk.gif tongue.gif wink.gif

    joce svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • Knatte

    Gäst
    1 december, 2004 vid 19:38

    Filmen värmde defintivt så här i vintermörkret grin.gif
    Rekommenderas laugh.gif wink.gif

  • tdk

    Medlem
    1 december, 2004 vid 19:46

    Tänk, En sån lite uppoffring från deras sida men så värmande för en annan.. Det är det lilla som gör det! Go SP! grin.gif

  • rasmus_w

    Medlem
    1 december, 2004 vid 22:19

    Samma upplevelse här, fast här är det skidsport som är snälla. Fanaticfilmen är en höjdare!

    Vad gäller SP så är de för mig synonyma med ordet “manöverbar”. Läs noga, de skriver konsekvent så och har gjort det i varenda utskick så länge jag kan minnas. Vadå liksom, måste man vara näck för att brädan ska kunna svänga? smile.gif

  • kamaaina

    Medlem
    2 december, 2004 vid 07:26

    Wallen gjorde samma deal i våras när man köpte ngt…..problemet var att filmen var helt tom??? confused.gif
    Jävligt fint videofodral, men tom film…

  • the_novice

    Medlem
    2 december, 2004 vid 07:33

    Haha, förmodligen inte helt tom utan ett annat format NTSC tex som dom har i USA? jmf med vårat normala PAL.
    Jag har också fått en sån från dom som jag inte lyckats kolla på ännu, e nog ganska svårsålda i sverige….

  • nordgren

    Medlem
    2 december, 2004 vid 12:10

    Själv fick jag den från skidsport när jag köpte nya hängsele tampar i år.
    Bra film, men det är ju en reklamfilm från Fanatic som dom ger ut gratis till surfshopar.

  • hifly

    Medlem
    2 december, 2004 vid 12:35

    fan va sjysst låter ju lite väl billigt 100:- för tre truckar och en film också sjysst så ska det va!!! laugh.gif

  • joce

    Medlem
    2 december, 2004 vid 13:10

    hmm, surt för mig=( Jag fick betala 95.- för den trots att jag köpte nya hängseletampar på skidsport i höstas… Men kul för er=)

    Joce

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Charmoffensiv från Surfers Paradise

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.