Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cumbucorapport

  • eddie

    Medlem
    8 september, 2007 vid 19:03

    Näfan… här är det lugnt och fint.
    Jag slapp kitesurfa idag. Sa till mig själv:
    Eddie, du har varit sa duktig hela veckan sa du far faktiskt ledigt idag. Hade ju ett jäkla langt arbetspass igarnatt inne i Fortaleza.

  • roland

    Medlem
    12 september, 2007 vid 15:47

    @LarsI 412171 wrote:

    Når var det du fikk leid ett hus til 5000kr i måneden ?, og hvor langt måtte du kjøre for å komme til huset ? – prisene har økt mye der på ett par år. Jeg har ikke sett noen hus der som er billigere å leie med avstand og standard tatt i betrakning. Mange hus ligger også mange kilometer fra centrum.

    Mange reiser også ned for å finne seg ett hus når de er der, men ender opp med en dårligere deal.

    Pousada med ok standard ligger på 50 reais per natt i paracuru (ca 150kr (ca 1100 kr for en uke) er man da 2 – 3 personer vil man få ett stort hus med eget svømmebaseng for samme prisen! Det kan da ikke være en dårlig deal ?

    Har du noen konkrete eksempler så kom gjerne med dem, da kan jeg eventuellt justere prisen 🙂

    Vem e du!
    Var e ditt hus!
    vem kanner du i Paracuru!

  • larsi

    Medlem
    15 september, 2007 vid 13:51
    Roland;414277 wrote:
    Vem e du!
    Var e ditt hus!
    vem kanner du i Paracuru!

    Vem e du! :

    Mitt navn er Lars Wiktor Isachsen, jeg har en sønn på 20 måneder som heter Wiktor. Jeg har kitet i ca 4 år , og har jobbet en del som instruktør på hardangervidda i Norge. Jeg er hva man kaller en old school kjører , jeg liker å hoppe høyt , spesielt på bølgene i Paracuru. Jeg er dårlig til å kjøre wake style, da jeg syntes det er ekstremt tung å kjøre unhocked, pga min tyngde 🙂

    Var e ditt hus! :

    Mitt hus ligger i rua sao jose , ca 500 m fra kirkeplassen/ centrum av Paracuru. Det er litt ovenfor der man tar av mot quebra mar

    Vem kanner du i paraucuru! :

    sebastio, jane maria alvia , ludvig, polistan på qubramar (som sikkert alle kjenner), anne grete og svein. Og diverse andre jeg kan kalle bekjente..

    Vem e du ??

  • roland

    Medlem
    16 september, 2007 vid 23:48

    HAHAHAHAHAHAH kul ju
    Fraga runt lite har om det var non som kande dig men inte bland mina bekanta!
    Polista har inte borjat jobba an han jobbar ju bara over hogsesong ju!
    Lycka till med uthyrningen!!

  • larsi

    Medlem
    17 september, 2007 vid 18:12
    Roland;415589 wrote:
    HAHAHAHAHAHAH kul ju
    Fraga runt lite har om det var non som kande dig men inte bland mina bekanta!
    Polista har inte borjat jobba an han jobbar ju bara over hogsesong ju!
    Lycka till med uthyrningen!!

    Bra ,jeg kommer ned 3 uker i Oktober! Gleder meg masse!
    Jeg har forresten satt ned prisen til 2000kr i uken, (Svenske Pris! :laugh: ) Er det bedre?

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cumbucorapport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.