Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens Torö

  • koa

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 23:41

    Torö är vackert!

  • e_axel

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 23:43

    Jäkligt läcker bild, första på dude!!

  • oldschool

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 00:35

    Är det bara hot segel som funkar på torö????? 🙂

    Ser riktigt härligt ut!! Kanon sjysta bilder!

  • robrox

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 05:58

    Jo det har du nog rätt i Ola men det är alltid svårt att hitta rätt grejjer. Ett nikkor 200-400mm med VR kostar ju runt 60pap och jag e ju ingen miljonär 🙂

    Vi får väl se kanske blir ett 300mm f4 funkar nog rät bra det med. Men nästa dyra inköp är ett nytt kamerahus troligen en D300 men det blir nog nästa år tyvärr. Jaja nu ska jag inte sabba denna tråden med kameraskitsnack. Ha det

  • koa

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 07:08

    Grymt fina bilder på ett grymt fint ställe med grymt fina förhållanden…grymt!

  • koa

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 07:12

    Grymt fina bilder på ett grymt fint ställe med grymt fina förhållanden…grymt!

  • dude

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 07:13

    Tack för otroligt fina bilder Ola!

    Kan det här möjligtvis vara Markus eller Jocke? Ja, de e klart de e de, men vem av er två är det?

    Ola_P;439738 wrote:
    Kan någon bistå med namn på denna seglaren?

    [IMG]http://farm3.static.flickr.com/2230/2204213338_d8717c8e24.jpg?v=0[/IMG]

  • tiki

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 08:04

    Fräscht och uppiggande att se! Heder till alla inblandade.

  • fjant

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 14:12

    @Ola_P 439738 wrote:

    Kan någon bistå med namn på denna seglaren?

    [IMG]http://farm3.static.flickr.com/2230/2204213338_d8717c8e24.jpg?v=0[/IMG]

    Jo, det är jag! (Markus)
    Fastnade på ett par bilder, det var kul! En seg bottensväng och en krock med våg på väg ut. Tack för det!

    /Fjant

  • getwet

    Medlem
    20 januari, 2008 vid 20:40

    Alltid lika fascinerande att se bilder från Torö, ännu mer fascinerande att se dom i verkligheten. Jag nyttjar dom iofs inte ofta med tanke på mitt höghastighetsmaterial men ibland brukar jag åka ut i dyningarna och vinka till Koa och Jesper. Ger mig aldrig in i bryten men njuter av att få se de de andra bemästra vågorna.

    Fler och fler upptäcker tydligen Torös förträfflighet med vågor och jag skulle vilja påstå (är dock inte vågseglare själv, långt ifrån) att det troligen är det bästa stället vi har i Sverige, trots vad än Surfslusken säger!

  • stinger

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 06:50

    Hur snyggt som helst och den här gången finns bildbevis på att det var masthögt dessutom…

  • koa

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 07:22

    Klar Torö film omslag format 😉
    Snyggt Ola

  • rasmus_w

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 08:22

    Och hur lång mast körde dude med? 230? 😉

  • koa

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 08:27

    Given omslagsbild
    Snyggt Ola!

  • mag

    Medlem
    21 januari, 2008 vid 10:45

    Ok, känsligt det där märker jag! 😉
    Posta lite bilder på Hotsails forum så utvecklingsgubbarna Jeff & Co på Maui får se lite fina Hotbilder. Du kanske kan få en peng för de bästa dessutom? Eller rabatt på riktiga segel! 😀

    Vissa av bilderna är asbra! Skriv till Windsurf, SURF m fl? Det är ovanligt med sånt fint lågt ljus på surffoto. Nordiskt ljus av bästa klass måhända?
    /Magnus

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.