• swe-496

    Medlem
    5 december, 2007 vid 11:56

    Vafalls??? Hörde ju din usla tolkning av Holy Diver. Tamburin borde passa dig bättre än en gitarr. Men det är trevligare med tornpippning och motorsprängning än ett usel gitarrsolo;).
    Vad du menar med mera är mig en gåta….

  • swe-496

    Medlem
    5 december, 2007 vid 11:58

    @Jester 432500 wrote:

    Då skall du inte kika på julkalendern i morron, Oh du elake motordödare

    Hittade inget av intresse i dagens julkalender på swespeed..
    eller är det inte sweweed det heter egentligen?

  • imported_macts

    Medlem
    5 december, 2007 vid 12:17

    @SWE 496 432575 wrote:

    Vafalls??? Hörde ju din usla tolkning av Holy Diver. Tamburin borde passa dig bättre än en gitarr. Men det är trevligare med tornpippning och motorsprängning än ett usel gitarrsolo;).
    Vad du menar med mera är mig en gåta….

    Förstår att du inte förstår vad jag menar med “med mera”. Med tanke på den ofantligt stora mängd smuggelsprit du förtär på dessa tillställningar så vore jag förvånad om du skulle råka minnas någonting…men var inte orolig, bildbevis finns och kommer att publiceras vid lämpligt tillfälle…

  • jester

    Medlem
    5 december, 2007 vid 12:24

    Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig på Mattias.

  • getwet

    Medlem
    5 december, 2007 vid 17:08

    Här hittade jag Jespers och Pugges nya sponsor med segel, finns storlekar från 3kvm till 12kvm. Ser rätt bra ut men jag tycker färgvalet är lite tråkigt.

    Coolt med segel som tål stora tempskillnader, bra i Svenska förhållanden.

    http://www.obwiik.se/default.asp?V_DOC_ID=734

  • appel

    Medlem
    5 december, 2007 vid 18:00

    @getwet 432638 wrote:

    Här hittade jag Jespers och Pugges nya sponsor med segel, finns storlekar från 3kvm till 12kvm. Ser rätt bra ut men jag tycker färgvalet är lite tråkigt.

    Coolt med segel som tål stora tempskillnader, bra i Svenska förhållanden.

    http://www.obwiik.se/default.asp?V_DOC_ID=734

    Blev åxå erbjuden kontrakt där men har inte lämnat besked än. Men fy fan vikka segel, jag går igång på alla cylindrar, ringer managern redan ikväll, färgvalet är grymmt… annars kan ni dra åt hela helvete alla töntiga speeedtöntar, usch fyfan!!!!

  • jester

    Medlem
    5 december, 2007 vid 21:01

    Grönt e skönt!

  • swe-496

    Medlem
    5 december, 2007 vid 21:21

    @MacTS 432582 wrote:

    Förstår att du inte förstår vad jag menar med “med mera”. Med tanke på den ofantligt stora mängd smuggelsprit du förtär på dessa tillställningar så vore jag förvånad om du skulle råka minnas någonting…men var inte orolig, bildbevis finns och kommer att publiceras vid lämpligt tillfälle…

    Det som verkligen förvånar är ju att du kan komma ihåg att hålla gitarren på rätt sätt, med tanke på att vi har inmundigat likadan smuggelsprit…Skogsmulle där. Jag vet nog vad du gör i skogen.. Fy för att odla magiska svampar och bränna potatis…

    Hur var det nu.. En grogg kan endast innehålla två ingredienser… Sprit och ett sug rör. Mer än två ingredienser blir en drink…

  • swe-496

    Medlem
    5 december, 2007 vid 21:23

    @Jester 432690 wrote:

    Grönt e skönt!

    Ja du kan ju behöva lite gröna segel för att kunna gömma dig i gräset på riggytan på Haga. Då kan man ju iaf tro att du är ute och speedar fast du egentligen ligger under de gröna och gömmer dig. Ungefär som att gömma sig i vassen…

  • pugge

    Medlem
    5 december, 2007 vid 23:22
    appel;432647 wrote:
    Blev åxå erbjuden kontrakt där men har inte lämnat besked än. Men fy fan vikka segel, jag går igång på alla cylindrar, ringer managern redan ikväll, färgvalet är grymmt… annars kan ni dra åt hela helvete alla töntiga speeedtöntar, usch fyfan!!!!

    Visst e dom schyssta!!!:laugh: Har redan varit ute i förrådet med en sprayflaska ala giftgrön, så du får ett grönt fint segel att hämta till våren!:grin: Passade på att omdesigna masten till en X9 super duper ultra “460” endast 500 gram. Riggas görs på egen risk då godstjockleken reducerats till nån millimeter.

  • pugge

    Medlem
    5 december, 2007 vid 23:31

    Här är Naish nya! Naish-Stealth-08 Verkar inte hålla så bra som våra gröna:grin:

  • appel

    Medlem
    6 december, 2007 vid 17:22

    @Pugge 432730 wrote:

    Visst e dom schyssta!!!:laugh: Har redan varit ute i förrådet med en sprayflaska ala giftgrön, så du får ett grönt fint segel att hämta till våren!:grin: Passade på att omdesigna masten till en X9 super duper ultra “460” endast 500 gram. Riggas görs på egen risk då godstjockleken reducerats till nån millimeter.

    Det enda du får göra med mina grejer är att frakta dem till Dalarna…:wink:

    Jag vill rigggggaaa nuuu!!!!

  • jan00

    Gäst
    7 december, 2007 vid 20:30

    😡
    jävla skitväder
    vem är skyldig?

  • flensted

    Medlem
    7 december, 2007 vid 20:39

    @jan00 433108 wrote:

    😡
    jävla skitväder
    vem är skyldig?

    Du såklart:mad:

  • faster

    Medlem
    7 december, 2007 vid 22:29

    Tjena flensted, det var länge sen kul å se att du lever ha de gott din jävla danskjävel.

Sida 12 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.