• jester

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 13:42

    Är det inte fjolligt att ha sina PBn utomlands?

  • getwet

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 13:56

    @Jester 423813 wrote:

    Är det inte fjolligt att ha sina PBn utomlands?

    Absolut, enbart sessions inom EU ska inkluderas. Öar går också bort, som Öland och Knarrholmen.

    Djävligt fjolligt att åka på plattvatten, det ska vara choppigt när man sätter PB.

  • tobhed

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:02
    Jester;423813 wrote:
    Är det inte fjolligt att ha sina PBn utomlands?

    det är däremot fjolligt att lägga tid på att göra om sin avatar så att den får runda hörn…

  • jester

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:09

    Skall jag vara riktigt ärlig så vet jag inte när avataren fick runda hörn… Bilden hemma saknar det… :S

    Dock kan jag ju säga att det är störtlöjligt att åka omkring med plankor från sågen hemmavid under fötterna. Och som dessutom heter Strjärnbräda. Är det bara jag som kommer o tänka på Goldstar?? Ungefär samma status…

  • Oregistrerad

    Gäst
    22 oktober, 2007 vid 14:15

    @Jester 423823 wrote:

    Skall jag vara riktigt ärlig så vet jag inte när avataren fick runda hörn… Bilden hemma saknar det… :S

    Dock kan jag ju säga att det är störtlöjligt att åka omkring med plankor från sågen hemmavid under fötterna. Och som dessutom heter Strjärnbräda. Är det bara jag som kommer o tänka på Goldstar?? Ungefär samma status…

    Saxat från exocet:s sida “Our aim is to use the best quality material suitable to every specific design. We have introduced several new technologies combining different qualities, for example our Custom Made Wood Sandwich technology offer the advantage of being light and at the same time adding sufficient flex to the boards, well adaptable to all kind of long boards down to the smallest speed board.” Snacka om trä under fötterna….

  • jester

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:38

    /ignore anonyma användare… 😀

  • tobhed

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:44

    Väntade på det svaret Jesper… 😉

    Saxat från exocet:s sida “Our aim is to use the best quality material suitable to every specific design. We have introduced several new technologies combining different qualities, for example our Custom Made Wood Sandwich technology offer the advantage of being light and at the same time adding sufficient flex to the boards, well adaptable to all kind of long boards down to the smallest speed board.” Snacka om trä under fötterna….

  • faster

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:45
    tobhed;423818 wrote:
    det är däremot fjolligt att lägga tid på att göra om sin avatar så att den får runda hörn…

    Tycker att dom runda hörnen passar bra till hans runda svål.

  • appel

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:46

    Jag åker starboard och står för det!! Men mitt hembygge från -96 med tiga bump and jumpfena drar i väg i stort sett lika bra, 31.5 knop på haga kristi flyg, så håll käften alla förståsigpåare här tills ni byggt nåt snabbt,för fan!? Först då kan ni snacka rocker, så det rockar…

  • jester

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 14:59

    appel: talar väl snarare för *-brädans prestanda (eller snarare avsaknad därav)

  • appel

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 15:54

    @Jester 423835 wrote:

    appel: talar väl snarare för *-brädans prestanda (eller snarare avsaknad därav)

    Ja det har du fan rätt i! Håll käft i alla fall…

  • kinetic

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 16:34

    @joth 423798 wrote:

    Jaha, men se till o uppdatera din signatur då om du nu inte har den till salu… Slöfock!!! Ja se Stockholmare…

    O var fick Herr “Jag har inga cambersegel men jag kanske får vara här ändå” luft ifrån?:grin:

  • surfan

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 17:11

    Nä dra åt helvete allihoppa Era svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • dr-masse

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 17:15

    Det här är nog den första tråden någonsin här på speedforumet som påminner lite, lite om en helt vanlig tråd på kitekonfen … 😀

    Man blir uppenbarligen både yngre och kaxigare av att schpeeeda!

  • marden

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 18:27

    på tal om kite
    in vet väl att kitearna är snabbast på vatten
    lousers

Sida 2 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.