• kinetic

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 07:22

    @SWE 496 424157 wrote:

    Kinetic, dina cambersegel är väl från dackefejdens era och inte ens värda att kallas för cambersegel. Det är säkert några såna gamla trasor som RAF CAM slalom….. och du hade säkert trasiga bollar och leksaker när du var barn. Blackbeard…är det något du drömmer om men aldrig kan få? TSURF är bara avundsjuk för att han inte får vara med de stora pojkarna och vindsurfa på riktigt.

    Nja…De e faktiskt från tiden för det 30-åriga kriget…Apropå bollar så vet ju alla att Formula-seglare har “no balls”:grin:, o gällande skägget så utmanar jag dig i en 3 dagar lång skäggväxt-tävling:grin:

  • klang

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 09:36

    Mohahaha… det behövs män också för att det ska bli barn. Jäkla lapp-mesar, sorry, men ni räcker inte till. Återgå ni till era jäntor där uppe, de verkar inte ha någon känsla för kvalitet.

  • alexxx

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:14

    Ha ha! Formula! Ger ju en helt ny mening till ordet bryggseglare, kan ju lika gärna stå på en brygga med ett båtsegel!

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:17

    Nä nu är ja så djävla arg så det är dags för ett stort gängslagsmål mellan skithögarna i Skåne och 08. Vinnarna möter GBG fjollorna. Vi ses på torget i Växjö för ett gigantiskt slagsmål….Lördag klockan 13.00, innan bolaget stänger.

    Ska liksom banka skiten liksom ur alla typ liksom mögskåningar, hajjarni? Typ fett ballt asså!

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:19

    @fredrik.ygge 424167 wrote:

    Jag skall bita av din fena

    Djävlar vad du tog i nu då!

  • rabbit

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:23

    Åt helvete med allt!

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:26

    Ok alla Sthlmers och Norrlänningar, vi träffas på Stureplan nu på fredag kväll och gör en sån här……
    http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=329711&previousRenderType=2

    för att sedan lägga ombord den på buss nr 832 till Malmö….

  • alexxx

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:26

    Växjö! Var ligger de, kan inte hitta de på min skåne karta! antagligen e de nån lite byhålla i 08 land!

  • tobhed

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:27
    getwet;424227 wrote:
    för att sedan lägga ombord den på buss nr 832 till Malmö….

    *gäsp*

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:32

    @tobhed 424229 wrote:

    *gäsp*

    Jaha, och en trött djävla skåning igen där ja! VA MED I MATCHEN NU!

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:33

    @Alexxx 424228 wrote:

    Växjö! Var ligger de, kan inte hitta de på min skåne karta! antagligen e de nån lite byhålla i 08 land!

    Ligger i hjärtat av Snålland.

  • tsurf

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 14:44

    Speed Gubbarna ser ut som om dom inte Bajsat på Tio dagar!!! HA ha haaaa

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:38

    @MacTS 424174 wrote:

    Formula..bah! Mattias-fäll ner pungen och landa!

    Du Marcus. Köttbullarna ska inte stoppas upp i näsan. De ska in i munnen för fasiken. Men det kanske ni tröga halvnorrlänningar inte har fattat?

    O den där skitiga snorbromsen du brukar ha i ansiktet. Bort med den och klipp dig samtidigt så du kan skaffa ett vettigt jobb. BONNLURK.

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:41

    @Jester 424180 wrote:

    Äh, gå o spräng en motor eller något annat lika konstruktivt!

    Jajaja…Jag hade iaf skoj åt det;). Ska sränga alla speedplankor nästa gång s vi slipper trängas med er fartdårar. Det e ju livsfarligt som det är nu på vattnet.
    Bilen e förresten till salu nu. Kanske något du vill köpa…Ska lägga ut den på fanclubsidan så mina fans kan köpa den som en äkta idolikon.

    Jag kör i från dig med ena handen bakbunden oavsett vad utrustningen är;). Rackarns SILLSTRYPARE.

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:45

    @kinetic 424188 wrote:

    Nja…De e faktiskt från tiden för det 30-åriga kriget…Apropå bollar så vet ju alla att Formula-seglare har “no balls”:grin:, o gällande skägget så utmanar jag dig i en 3 dagar lång skäggväxt-tävling:grin:

    WE GOT BIGGER BALLS THAN YOU THINK. Du e bara avundsjuk.
    Ska det vara manligt det att fräsa iväg 500m och sen stanna för att kolla på en lite datalåda på armen. WOW…jag seglade hela 0,00001 knop snabbare än du gjorde…..Ni är som ena jävla snowboardfjollor. Haschpulka det är vad det är ni åker på. Tacka vet jag en ordentlig ladugårdsdörr att bränna omkring på….

Sida 7 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.