• hbgkitare

    Medlem
    18 april, 2011 vid 08:42
    FarbrorFräz;652810 wrote:
    Det jag var lite förvånad över var bara att ett inlägg i tråden spårlöst försvunnit. Nu minns jag inte vem som postat, och har självklart ingen aning om varför inlägget raderades. Så det var mest en skämtsam reflektion över att ett inlägg som hänvisade till ca 3 år gamla vägbeskrivningar togs bort.

    För övrigt tycker jag en spotguide är ett utmärkt ställe att informera om att en spot INTE är bra för nybörjare. För ryktet går ju ändå, uppenbarligen.

    Hahaha det var jag som gav alla 5 minuters chans att se att stället inte är så hemligt som man tror! Dalen finns fortafarande kvar på spotguiden och den som söker skall finna!

  • lima-ko

    Medlem
    18 april, 2011 vid 19:53

    Lugn i stormen nu, för andra gången =).
    Man behöver inte vara NASA-forskare för att hitta en vägbeskrivning dit, man behöver heller inte vara NASA-forskare för att följa den och när man väl är där behöver man heller inte vara NASA-forskare för att förstå att man som nybörjare eller novis som ibland tappar kiten i vattnet eller liknande inte har något där att göra, punkt slut.

  • Surfs’Up

    Gäst
    18 april, 2011 vid 21:44

    Kör mot hovshallar, sväng av vid ingelstorp.

  • regfellow

    Medlem
    19 april, 2011 vid 06:13

    Där satt den! I rest my case… liten snopp liten snopp liten snopp!

  • plattvatten

    Medlem
    19 april, 2011 vid 08:33

    Tack, forumet funkar ju

  • pepa

    Medlem
    19 april, 2011 vid 10:35

    Hahahahahahaha

  • acemattias

    Medlem
    19 april, 2011 vid 18:15

    Oki doki:laugh:

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.