• joeithafish

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:05

    Ha ibland blir det fel!
    Själklart menade jag A.
    Snöskoter är ju skitkul, gym har jag försökt men det är så jävla tråkit.
    Förövrigt kan jag säga att det var 2-veckors lössnö åkning i Saltisbacken! Snudd på rekord tror jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:10

    två veckor bara !!!ha ha
    här uppe i mellansverige närmare bestämt ljusdal hade vi snö från jul ända in i april….

  • joeithafish

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:13

    Hörru du!
    I stockholm i en backe med 62 meters fallhöjd (!) och en pistmaskin som har som vana att förstöra allt den kommer åt är det jävligt bra. Jag drog upp till fjällen senare men alla som har sett saltisbacken de senaste åren hajar att det är bra!
    Vad ska du med snön till i Ljusdal? Har varit i Järvsö både sommar och vinter nästan varje år och backarna är inte särskilld schysta. Runt Ljusdal är det väl riktigt platt om jag minns rätt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:18

    måste få retas lite med tanke på att ni har alla goa surfspots å vågor å saltvatten å kan köra på sjöbris mm mm mm,

    roine

  • joeithafish

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:20

    Du har aldrig testat att surfa på älven då? Nordlig vind och en bil som plockar upp en nere vid torön kan vara asbra!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:30

    jo visst…. kan man stanna där på en fika.
    nädå allvarligt talat så kör jag mest på dellen-sjöarna några mil härifrån.

  • joeithafish

    Medlem
    3 juni, 2002 vid 19:34

    Jaha inte utanför Sundsvall då?
    Jag undrar om det är värt att sitta 4 timmar i bilen för att komma till Järvsö och sedan sitta i bilen några mil till om dan för att surfa. Då drar jag nog hellre till Väddö. Men någongång måste man ju prova Hälsingland.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juni, 2002 vid 15:45

    Motor = Bullrigt, oljigt , mycket kläder när det är varmt.
    Windsurfing = Tyst, rent, lite kläder.
    Nu kanske du fattar!

  • joeithafish

    Medlem
    4 juni, 2002 vid 16:37

    Nu är det så att jag menar att det funkar bra när det inte blåser. slå surfkänslan kan det ju inte göra, men ta inte allt så allvarligt……crazy.gif

  • calle_b

    Medlem
    4 juni, 2002 vid 18:48

    Inte död här inte! Evakuerade ett ryskt flygplan från 4000 meters höjd och tro det eller ej, fallskärmen funkade! Grytjom uppe vid uppsala alltså. Fy fan va d va skoj! Cert till nästa vår(surf-budgeten brister annars)

    Jag o polarna bla Anders J (“vindletarn”) kommer till nästa vår dra ihop nått gäng som vill ta fallskärms-cert. Då ska d hoppas alla vindstilla dagar! Tjoho!

    Ha d gott!

    Calle_B

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.