Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

  • alexasu

    Medlem
    5 december, 2006 vid 15:52

    @Martin 352794 wrote:

    Går det att få alla inlägg i Konfen Vindsurfing + alla underforum att visas samtidigt? Typ “Visa alla vindsurfinlägg” eller motsvarande funktion. Det hade jag uppskattat.

    ord…

  • johanneslarsson

    Medlem
    5 december, 2006 vid 20:58

    jepp, eller visa alla kitesurfing, så man slipper se alla vindsurfinlägg när man trycker på “nya inlägg”

  • calle_b

    Medlem
    6 december, 2006 vid 09:19

    Jag fattar fortfarande inte varför en person med Aloha 14 har samma som en Aloha 3? Vad är skillnaden? Hur ser skalan ut egentligen? Och vilka kategoriseringar ska man sträva efter? 😉

    Ha d gött

  • Knatte

    Gäst
    6 december, 2006 vid 09:48

    @Calle_B 352984 wrote:

    Jag fattar fortfarande inte varför en person med Aloha 14 har samma som en Aloha 3? Vad är skillnaden? Hur ser skalan ut egentligen? Och vilka kategoriseringar ska man sträva efter? 😉

    Ha d gött

    Har ingen koll på skalan 😉 Men ju fler aloha desto bättre tror jag :tongue:
    ( Absoluta grundkursen i Aloha är ju, att ju fler omtyckta och vettiga inlägg som du skriver och som uppskattas av andra, ger ju högre aloha-poäng.
    Om någon annan steffo-person ger dig ryktespoäng för detta genom att trycka på “ryktesikonen” i din högra snabbprofil. Men det har du antagligen redan förstått :smirk: )

  • svenne

    Medlem
    6 december, 2006 vid 10:17

    Med tanke på hur mogna åsikter jag har fått när någon har gett minus, så lägger jag inget värde alls i poängsättningen. Hur många bryr sig om Aloha, egentligen?

  • calle_b

    Medlem
    6 december, 2006 vid 11:47

    och ändå har du något speciellt över dig;) haha:D

    Snälla, förklara nu hur alohan funkar… en Aloha 0 har samma som en 14. Det måste till någon ändring annars flyger jag i bitar. 😉

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.