Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En bild från från Åsa Stenudden

  • ola_p

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:01

    Inre?

    När jag var där på morgonen så var vinkeln för kass för inre. Men yttre var riktigt trevligt.

  • surfpunk

    Medlem
    20 april, 2007 vid 10:40

    Oj finfin bild,kul att se!.Synd bara att man var ringrostig och halvt förlamad av kylan,körde ca 1,5h och var totalt slut sedan.Vindriktningen var side/sideoff och gubbhögt ibland,tyvärr missade jag vindvridet vid 3 tiden som tydligen var snudd på klassiskt.

  • surfsession

    Medlem
    20 april, 2007 vid 17:33

    Jag tycker vi inför en oskriven regel att man måste lägga upp minst en bild här på steffo eller windsurf.se varje gång man har varit ute å surfat! Så jäkla gött å kolla på alla bilder! Som ett bildbevis på att man har varit ute, annars kommer ingen att tro er 🙂 Alla har väll en kamera? 🙂

  • pakke

    Medlem
    20 april, 2007 vid 17:35

    @surfsession 377983 wrote:

    Jag tycker vi inför en oskriven regel att man måste lägga upp minst en bild här på steffo eller windsurf.se varje gång man har varit ute å surfat! Så jäkla gött å kolla på alla bilder! Som ett bildbevis på att man har varit ute, annars kommer ingen att tro er 🙂 Alla har väll en kamera? 🙂

    Eggsacklii

  • kiters_se

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 10:18

    När jag va och titta på de fina surfingen vid Stenudden så bestämde jag mig för att ta upp vindsurfingen igen. Nu har jag köpt tillbaka min gamla Angulo från -80 talet samt lite hårdvindssegel. Dessutom har vi köpt ett hus några hundratals meter från Stenudden vid Bråtaviken, flyttar in 1 aug. Då ska det bli surf av.

    Peter

  • safesurfer

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 11:25

    Välkommen granne. Imorgon blir det surf i Åsa om prognosen håller vill säga, grymt sugen att testa mitt nya ezzy wave se 5.2 för första gången.

  • kiters_se

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 12:47

    Tack för det, vi får väl ta en aftersurf bastu i Bråtavikens vedäldade bastu någon gång. 😉

    Peter

  • safesurfer

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 21:08

    Låter som en god ide!
    Verkar vara instabil prognos imorgon men blir nog ett försök.

  • ola-h

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 21:13

    Kommer framåt seneftermiddagen. Hoppas på förhållanden i stil med:

    picture-2.jpg

  • Oregistrerad

    Gäst
    13 maj, 2007 vid 22:18

    Ola, killen ovan menar nog dagsfärska bilder på surf, inte sisådär 1år gamla…

  • safesurfer

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 22:24

    Kan vi inte be att NATO tar fetaste fartygen och för fram och tillbaks så vi får vågsvall.

  • ola-h

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 22:38

    @Oregistrerad 383034 wrote:

    Ola, killen ovan menar nog dagsfärska bilder på surf, inte sisådär 1år gamla…

    Vi får väl hoppas på lite segling under måndagen då, så att bildbanken eventuellt får en chans att förnyas lite. Fast nu ser det tyvärr ut som de bästa förhållandena kommer vara sisådär klockan 03 på tisdagen. Men, men, hoppets låga brinner än.

  • jonatan

    Medlem
    14 maj, 2007 vid 04:45

    Det ser ju inte så roligt ut för dagen längre. Om det inte ser ut att funka kör jag vidare till Varberg. Jag har ju en sprillans SOS att testa så jag kanske drar ut oavsett om det blåser.. Tidigt Tisdag morgon kanske är värt ett försök om WGs prognos håller.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En bild från från Åsa Stenudden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.