Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Enkät om isbrädor – Idéer efterfrågas!

  • jps

    Medlem
    4 december, 2011 vid 18:55

    Kul. Har fyllt i efter bästa förmåga.

  • vindsokaren

    Medlem
    7 december, 2011 vid 18:50

    Okså svarat

  • herr-pelegrin

    Medlem
    13 februari, 2012 vid 11:59

    MINA HERRAR – Nu när vi är en bit in på säsongen vill jag bara återigen annonsera möjligheten att berätta om Era erfarenheter med Era hembyggen. Jag kollade Elina Cates länk och den är fortfarande aktiv. Därmed kan Ni inkomma med er åsikter. Det går blixtsnabbt att svara.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 14:44

    Förra säsongen genomfördes en enkät av Elina Cate. Jag har mailat henne eftersom utfallet kan vara av intresse. I mån av svar återkommer jag.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    3 november, 2012 vid 13:42

    För de som är intresserade att läsa Elina Cates avhandling kring innovationer kopplade till isbrädor så kolla denna länk:

    http://pure.au.dk/portal-asb-student/files/39891933/master_thesis_Elina_Cate.pdf

  • vindsokaren

    Medlem
    3 november, 2012 vid 20:13

    mustig läsning.
    Dock nämns inte pirate brädorna har ju sålts en hel del.
    Hiberna sägs vara den största tillverkaren,men kostar också en hel del så den stora massan faller bort som köpare.
    Så bäst verkar ju vara att tillverka själv och byggglädjen det innebär.
    Enligt undersöknIngen så verkar sverige inte varit med och svarat!

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 november, 2012 vid 10:21

    Jag har bara skummat innehållet och reagerade också på att Sverige inte fanns med fast flera härifrån svarat på enkäten. Där måste det ju ha klickat. Jag vet inte hur många svenskar som svarat. En sådan här undersökning baseras ju på underlag utifrån de svar som inkommer. Vi som har svarat kan ju definitvt ha åsikter om detta men de som inte svarat har ju å andra sidan inte själva bidragit till att beskriva marknaden….

  • bicless

    Medlem
    4 november, 2012 vid 21:21

    Hu va jobbig den var att läsa. Påminner om universitetstiden. Korrelation hit och signifikans dit. Tur man började jobba med detta istället. 🙂

  • fkale50

    Medlem
    29 november, 2012 vid 16:53

    @Herr Pelegrin 681487 wrote:

    MINA HERRAR – Nu när vi är en bit in på säsongen vill jag bara återigen annonsera möjligheten att berätta om Era erfarenheter med Era hembyggen. Jag kollade Elina Cates länk och den är fortfarande aktiv. Därmed kan Ni inkomma med er åsikter. Det går blixtsnabbt att svara.

    Yes I agree with your post, its exactly that which I was looking for…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Enkät om isbrädor – Idéer efterfrågas!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.