Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Evaluation Ranking: GPS KING OF SWEDEN 2012

  • kevlarsjal

    Medlem
    12 november, 2012 vid 15:00

    Nu verkar det som bilagor/bilder fungerar på alla trådar utom just denna.

  • kinabalu

    Medlem
    15 november, 2012 vid 21:06

    Här kommer en ny uppdatering per idag (2012-11-15).

    Ser ut att bli rätt klara segrare i år…

    Mackan övertygar som vanligt stort på Average och Alpha! På timmen blir det garanterat tronskifte. Ser ut som Mats Ferner får sin revansch i år… eller kan Mick komma ikapp på slutet…?

    It aint’t over until the fat lady sings…

    /Anders

  • kevlarsjal

    Medlem
    15 november, 2012 vid 21:58

    Hur räknas poängen ut?

  • kevlarsjal

    Medlem
    15 november, 2012 vid 22:18

    Ok. Jag tror jag har kommit på det nu 🙂
    Men jag tror kanske att lilla jag borde funnits med på Timmen eftersom jag får mina 5 bästa månader till totalt 2699 poäng……eller så har jag inte alls fattat 😉

  • kinabalu

    Medlem
    16 november, 2012 vid 06:43

    Nä Kevlar, då kommer du ju före mig, så dig har jag tagit bort… haha!

    Jag kollar på det. Inte helt omöjligt om du kommit starkt på slutet. Dom två sista gångerna har jag bara uppdaterat dom 15 seglare jag redan hade i min lista i resp dispilin. Jag hade tänkt att sätta mig i helgen och kolla igenom lite nogrannare.

    /Anders

  • kevlarsjal

    Medlem
    16 november, 2012 vid 14:55

    @Kinabalu 703381 wrote:

    Nä Kevlar, då kommer du ju före mig, så dig har jag tagit bort… haha!

    Tänkte nästan det 😉

  • kinabalu

    Medlem
    17 november, 2012 vid 16:00

    Nu har jag kollat igenom listorna.

    Imponerande segling där senaste månaderna Martin! Du ligger nu och nosar på andraplatsen på timmen…

    Jag har en “rålista” med 15 seglare per disiplin som jag uppdaterar (blir för mycket jobb att ha fler seglare i rålistan, då allt måste uppdateras manuellt…). I början måste man ofta byta ut namn i rålistan, men efter ett tag är det rätt sällan man får in någon ny där. Vid dom två sista uppdateringarna uppdaterade jag helt enkelt bara data på dom namn jag redan hade. (Nästa år får du inte komma smygande så där på slutet, Martin!)

    Har även kollat igenom Average samt Alpha, om det finns någon “uppstickare” som jag missat.
    Top 5 oförändrad där, men här kan jag ju nämna Robert Stavnås som kommit starkt på slutet i Average rankingen och seglat upp sig till en 6:e plats!

    Jag inser dock att dom sista placeringarna i en topp-10 lista blir rätt osäkra eftersom jag bara har 15 seglare i min rålista. Det kan mycket väl vara någon på t:ex 21:a plats på GPSSS som hamnar topp 10. Att uppdatera data på 25 seglare per disiplin bara för att få ut en topp-10 lista känns som mer jobb än vad det är värt…

    Jag presenterar därför en topp 5 lista nu istället!

    Vill ni att jag forstätter att visa en topp 10 lista kan jag göra det, men då får ni ha överseende med att placering 5-10 kanske inte stämmer helt.

    /Anders

  • kinabalu

    Medlem
    20 januari, 2013 vid 20:38

    Här kommer slutställningen i GPS King of Sweden 2012! (Avräkningsdag idag 2013-01-20)
    Grattis Markus till ännu en dubbelseger! Grattis Mats Ferner till segern på timmen. Nu fick du din revasch från förra året! 🙂

    Timmen blev tajt som vanligt. Martin Borglin kom starkt på slutet och passerade Mick”på mållinjen, med bara två poäng…

  • mick

    Medlem
    20 januari, 2013 vid 21:28

    Grattis Mackan och Ferner! Snyggt kört!
    Och tack till Anders för räkneriet!

    Måste säga att den här tävlingsformen är väldigt kul, speciellt timmen för oss som bor långt ifrån platta speed-spots. Tack för initiativet Jilde!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Evaluation Ranking: GPS KING OF SWEDEN 2012

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.