Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fena för Falcon 145?

  • p-malmkvist

    Medlem
    12 februari, 2009 vid 09:14
    SWE 496;529937 wrote:
    Börjar han inte likna en viss pastor här på forumet?;)*LOL*

    Och ni är perfekta exempel på svensk avundsjuka, så jäkla tydligt bara…:wink: Ge mig 5 min och jag kan leta upp all smygreklam gällande challenger Naish etc som ni skrivit ett väldigt stort antal av, jag själv har skrivit 3-4 inlägg där jag refererar till utrustning samtidigt som jag hela tiden är nyanserad och rekommenderar saker ur ett kundperspektiv som många saknar.. Notera bla att jag rekommenderar North 1 samt 2:a mast i ett inlägg samt så rekommenderade jag i 2-3 inlägg fenor och rigg från surfbutiken eller fahlén, i flera inlägg rekommenderar jag en beg från köp och sälj här på steffo, sedan rekommenderar jag bara saker som duger till mig och mina surfpolare och då resonerar jag så att det även är ok att tipsa andra om det..

    Snäppa upp er från sandlådenivån och lägg ner skitsnacket ok!!!

  • swe-496

    Medlem
    12 februari, 2009 vid 18:11

    @P Malmkvist 529990 wrote:

    Och ni är perfekta exempel på svensk avundsjuka, så jäkla tydligt bara…:wink: Ge mig 5 min och jag kan leta upp all smygreklam gällande challenger Naish etc som ni skrivit ett väldigt stort antal av, jag själv har skrivit 3-4 inlägg där jag refererar till utrustning samtidigt som jag hela tiden är nyanserad och rekommenderar saker ur ett kundperspektiv som många saknar.. Notera bla att jag rekommenderar North 1 samt 2:a mast i ett inlägg samt så rekommenderade jag i 2-3 inlägg fenor och rigg från surfbutiken eller fahlén, i flera inlägg rekommenderar jag en beg från köp och sälj här på steffo, sedan rekommenderar jag bara saker som duger till mig och mina surfpolare och då resonerar jag så att det även är ok att tipsa andra om det..

    Snäppa upp er från sandlådenivån och lägg ner skitsnacket ok!!!

    Petter…..Mitt inlägg var ironiskt ingenting annat…
    Inte ett dugg avundsjuk…vad skulle jag vara avundsjuk på?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fena för Falcon 145?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.