Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film: Stenstranden_050113

  • imported_borje

    Medlem
    16 januari, 2005 vid 08:59

    Tror inte att det beror på sega hårddiskar. Jag körde den i windows media player, där funkar den fint smile.gif
    Så kör den i wmp, så funkar det.

  • jugglis

    Medlem
    16 januari, 2005 vid 18:33

    Svar till:


    Tror inte att det beror på sega hårddiskar. Jag körde den i windows media player, där funkar den fint smile.gif
    Så kör den i wmp, så funkar det.

    [/ QUOTE ]

    Berätta, hur får man mpeg4 filmer att funka i wmp??? Har uppgraderat till wmp10, men det räcker inte. Den kan inte spela upp filmerna. Var hittar jag codec, eller vad det nu är som behövs, för att spela upp alla fantastiska filmer som görs i mpeg4? Snääääääääääääääääääääääääääääälla, berätta tongue.gif

  • philippos

    Medlem
    17 januari, 2005 vid 09:07

    Kul att ni tyckte bra om filmen. Namnskyltar är något jag kanske använder mig av i nästa film. Jobbar på att lösa komprimering/visningsproblemen.
    /Filip

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 januari, 2005 vid 10:56

    Ibland kan jag inte spela upp mpeg4 format här på jobbet med Windows Media Player 10, däremot när jag kör dom hemma där jag inte har uppgraderat från 9:an än så funkar det. Kanske ligger nå’ra restriktioner med i 10:an som inte fanns i 9:an?

    Irie Man

  • danneman

    Medlem
    17 januari, 2005 vid 12:01

    Grym film!
    En av dom skönaste!

    grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif smyliesar

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 januari, 2005 vid 10:22

    Hackar trots gordian knot och alles (Pentium 833 mhz…4 år gammal). Hinner ni rida vågorna något innan dom kraschar…?
    smile.gifMhatma

  • lars_k

    Medlem
    18 januari, 2005 vid 11:54

    VLC löste mina problem med hackningar. Dessutom kan man välja deinterlace-filter så ränderna försvinner. VLC verkar vara en grym spelare, spelade upp även andra filmer som funkat kasst tidigare.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film: Stenstranden_050113

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.