Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filma i super slowmo? Skulle den här funka?

  • sala

    Medlem
    5 april, 2012 vid 08:10

    till dslr kamera finns det mesta att beställa på ebay=hongkong. Har beställt det mesta till min kamera där, billigt o direkt i brevlådan! Skruvar, batterier, väska o linser! Batteri 50:-, sverige handeln 600:- Och allt funkar fortfarande!
    Dolly eller slider kan byggas lätt men vinklar, sk8hjul o gängstång! gjorde min så den passar en alu stege!
    Finns tusentals ritningar på nätet.
    Ska du filma med din dslr kamera är en sådan här ett måste: http://www.ebay.com/itm/DSLR-Rig-Movie-Kit-Shoulder-Mount-For-Canon-5D-Mark-II-7D-550D-600D-/120794131567?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c1fe42c6f#ht_3594wt_1174

  • curry

    Medlem
    5 april, 2012 vid 15:53
    WakeNils;685180 wrote:
    apropå långsamt så var det längesen august crew levererade film

    vi jobbar inte i linjär tid!

    ACwiggha.gif

    Igår blir det premiär.

  • sourra

    Medlem
    5 april, 2012 vid 17:50
    SkånePaul;685171 wrote:
    Vad ska du ha för den Johan?? 🙂

    Ptja du, bra fråga =) Den kostade 2K att bygga men just nu ger den mig 0:- glädje så jag är öppen för förslag. Stebe: Grillen kostar 40 lax alt. 3 samlag.

  • sourra

    Medlem
    5 april, 2012 vid 17:51
    mjersen;685175 wrote:
    du får 50 riksdaler för elementet, va sägs?

    Deal! Hämtas på plats.
    Nisse: Jag desarmerade dina bananbomber för flera år sedan.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filma i super slowmo? Skulle den här funka?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.