Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck gbg, sydlig vind?

  • glader

    Medlem
    30 augusti, 2012 vid 07:44

    Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)

    Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.

  • mes

    Medlem
    30 augusti, 2012 vid 19:35
    glader;696917 wrote:
    Var det du som körde från viken? Jag körde från udden med Jalla och tre till. Jag körde NP slalomsegel, orange/grått. (Har inte koll på alla namn och du kanske också var en av oss som körde från udden – känns inte som din avatar matchar något av ansiktena jag såg dock.)

    Hursomhelst så var det riktigt fin vind och sköna dyningar när vi startade. En vågis där i riktigt mycket vind måste vara ljuvligt.

    Jag startade i viken och körde ut där tre andra var, Jalla skäggis och en junior? Jag kom inte ut förrän 19.40…vågen jag fick var überkalas men det var bara en 🙂 Lite mer ost i vinden och starkare så lär det vara kanon. Väldigt grunt dock…:) Jag körde blått/silver/svart Severne segel. Ska nog testa SUPen där någon gång.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck gbg, sydlig vind?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.