Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 2016-08-10 (Bilder)

  • tbsurf

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 03:50

    Så grymt med folk som tar sej tid (surftid) till att fota

  • staffomania

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 07:41

    Riktigt fina bilder!

  • pete

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 09:31

    Fantastiskt kul med bilder (o filmsnuttar)! Anar man en liten revival för Konfen..?? 🙂

  • labbe

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 10:42

    Bra jobbat! hittade både mig själv och surfbussen på bild/film 😉

  • electric

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 11:10

    För en gångs skull fastnade till och med jag på ett par bilder! Kul!
    Och för den som inte redan upptäckt det i Stockholmstråden så lade jag upp följande film (8 min) från dagen på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=jY8TSpG1MT4
    /Lars

  • herr-pelegrin

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 18:17

    Härlig rulle, Lars! Enda felet var att den grymmaste åkaren bara var med på bilderna…(!) Hursomhelst kul med fina bilder!

  • electric

    Medlem
    12 augusti, 2016 vid 19:56

    @Herr Pelegrin 740793 wrote:

    Härlig rulle, Lars! Enda felet var att den grymmaste åkaren bara var med på bilderna…(!) Hursomhelst kul med fina bilder!

    Han råkade tyvärr pausa just under den kvart jag filmade. Lite synd förstås att inte alla som är på plats är med, men ska man få med alla måste man sprida filmandet under dagen, inkl tajma in dem som kommer sent, respektive drar tidigt.
    Men nångång när jag själv är på plats, men av olika anledningar inte inte kan vara på vattnet, så skulle jag kunna göra ett mer komplett jobb. (När jag dessutom är lite bättre på kameran – som legat i träda i tre år!).
    /Lars

  • herr-pelegrin

    Medlem
    13 augusti, 2016 vid 15:59

    Du får väl klona Dig, Lars! En kör femåtta och den andre på land kör dubbelåtta eller vändåtta, som det väl hette en gång i tiden!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna 2016-08-10 (Bilder)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.