Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Flyg till sydafrika

  • Flyg till sydafrika

    Publicerad av nenne på 3 maj, 2004 vid 16:09

    Ska åka ner och surfa lite över jul och nyår och trodde jag var ute i god tid när jag skulle boka idag..

    Men det var visst fullt på nästan varje flyg och alla billiga bijetter var slut. Fick ett pris på 10.500 :- med lufthansa. Kan jag hitta någon billigare biljett?

    Och någon som vet hur lufthansa är med frakten? Mitt paket väger bara 23 kg men de kanske är kinkiga med storleken?

    Vill även ha tips om var jag hyr en bil billigast.

    bwss-bg svarade 20 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • sinclair

    Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:50

    jag fick betala 2000 kr tur o retur för mitt paket på 25 kg. De trodde de var en vågsurfingbräda då jag hade allt i ett paket. Egentligen skulle jag fått betala 4000 kr tur o retur.
    10500 låter dyrt, har för mig att jag hade polare som bokade närmare resedatumet och fick billigare resa. Men då finns alltid det en chans med att du står där utan resa. Kolla varje dag på resesiterna så hittar du nog något billigare. Det vill sälja alla stolar så dyrt som möjligt så här långt tid före avresa.

    Lycka till!

  • bwss-bg

    Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:35

    Kolla med TAP Air Portugal, de brukar ha hyfsade priser och har åtminstone tidigare haft fast pris på vindsurfingutrustning till skillnad från de flesta andra reguljärbolag.
    /Benny

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Flyg till sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.