Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Frosties reklam

  • doc

    Medlem
    6 december, 2011 vid 22:36
    Mr.Jibe;676911 wrote:
    Oh herregud! Shit va ni missförstod mig! Skall aldrig mer uttala mig om sådant på nätet igen! 😉 Jag menade kort sagt att jag är förvånad över att fler av “dom” (gayfolket, som jag kanske inte borde kallat för dom) borde vara en del av surfingen iomed gummidräkter! (gardering eftersom att ni tenderar misstolka allt jag säger: alla homosexuella gillar inte tajta dräkter!) Tror jag kanske strödde mer salt i såren men ta för fasiken allt med en nypa salt grabbar! Inte mindre det jag säger! 😀

    Med gaystämpeln syftar jag till att jag ett fåtal gånger blivit kallad homo på skoj av folk för att man har en tajt gummidräkt på sig alltså inget illa men’t från min sida.

    Sen åter igen, du missförstod mig helt och hållet Charlie! Har aldrig sagt eller menat att vissa (i detta fall gayfolk) inte skall få vistas på stranden! Inte förbjudas från att vistas nån annanstans heller!

    Om du med detta inlägg försökte reparera dina tidigare kommentarer skulle jag vilja påstå att du lyckas fantastiskt dåligt.
    Jag är ledsen men bara det faktum att du använder uttrycket “gayfolket” får dig inte direkt att framstå som öppensinnad och fördomsfri. Och kopplingen mellan homosexualitet och gummifetisch har jag aldrig hört talas om tidigare. Intressant. Kanske bättre att du skippar fler förklaringar och nöjer dig med att säga det inte var illa menat. Det räcker bra.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Frosties reklam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.