-
fuck evolution, tvålinorsbom köpes
Ja utvecklingen går åt helt fel håll, tvålinorsbom står på inköpslistan i ren protest.
posta vad ni har o för hur mycke.
bow-pundare gör sig icke besvär!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fuck evolution, tvålinorsbom köpes
Ja utvecklingen går åt helt fel håll, tvålinorsbom står på inköpslistan i ren protest.
posta vad ni har o för hur mycke.
bow-pundare gör sig icke besvär!
hallå nån måste väl ha lite skit meed två linor dom vill bli av med???
Det är väl bara att ta en gammal sketen vanlig bom och klippa bort allt löst krafs i mitten…
Har en RRD 2 linors bom liggande, Pris ca. 2000svkr, utan linor men med intakt hängseletamp, allt i original.
HAHA gött!
jag hör av mig om jag ska på det hållet inom det närmaste!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fuck evolution, tvålinorsbom köpes
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.