• mag

    Medlem
    28 juli, 2015 vid 19:46

    Ujujuj uj!

  • gustav1980

    Medlem
    29 juli, 2015 vid 11:32

    Semestrade några dagar på Gotland och om det inte varit för att flickvännen var tydlig med att detta inte var en surfresa, han det blivit mer än bara en dag på vattnet!

    Om vi lekar med tanken att man har seglel från 7.5 & nedåt, samt ett flexibelt jobb, hur många dagar får man på vattnet under en sommar på Gotland?

  • irieman

    Medlem
    29 juli, 2015 vid 16:12

    Skulle tippa att under juli-augusti t ex så skulle du säkert får 3-4 surfdagar per vecka om du har 7.5 och nedåt, kanske mer. Som den här sommaren som det har blåst ganska ofta så har jag säkert 10-11 surfdagar redan sedan 12 juli och då har jag kört 7.0 och nedåt.

  • glaipur

    Medlem
    30 juli, 2015 vid 20:31

    Från 27 juni fram tills igår surfade jag 15 gånger på ön. Lyckades med det trots 2 barn att tänka på. Från 7.5 ner till 5.5 (några överriggade dagar). Iofs nybörjare inne på andra säsongen så jag är inte direkt superkräsen på perfekta vindar men i sommar var det riktigt bra surf.

    Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    4 oktober, 2015 vid 09:15

    Funkar B-hage på Ost? Var annars?
    / Desperat

  • musmagneten

    Medlem
    4 oktober, 2015 vid 11:41

    Ardre vik eller Grogarnsberget bör funka

  • gustavl

    Medlem
    4 oktober, 2015 vid 15:57

    Ljugarn kan bli skojj om det inte blir för mycket syd i vinden.. Önskar man kunde va på gotland denna vecka.. Västkust på ost = botten….

  • irieman

    Medlem
    15 juli, 2016 vid 20:46

    Gotland har levererat bra även i år, har varit här sedan i söndags och fått både vågor och en hel del vind, segel från 5.0 till 7.0! Har varit på vattnet varje dag hittills, awesome!

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.