Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Grand Canaria

  • Grand Canaria

    Publicerad av anonym-anvandare på 18 maj, 2004 vid 09:22

    Tja tänkte sticka ner till GC efter sommaren någon som har samma planer hör i såfall gärna av dig för jag åker ner ensam hade varit kul med en reskamrat .

    tdk svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hood

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 16:16

    jag har eventuellt planer på att dra dit en eller två veckor. fast vet inte vad det kostar finns det bra möjligheter att utvecklas eller måste man vara proffs?

  • rasmus_w

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 23:58

    Man måste absolut inte vara proffs för att segla på Gran Canaria. Björn Dunckerbeck lärde sina polare att segla i pozo.

    Däremot hjälper det om man gillar att segla när det blåser sanslöst mycket. 3,5:an kan komma till användning väldigt mycket och kan till och med kännas rätt överriggad ibland.

  • hood

    Medlem
    19 maj, 2004 vid 06:14

    oj. inga problem att att segla i blåsigt väder tvärt om. hur ser det ut rent ekonomiskt om det är någon som varit där på sistone?

  • nikke

    Medlem
    27 maj, 2004 vid 22:57

    Jag är inne på kanarieöarna jag också, när ska du åka?

  • tdk

    Medlem
    28 maj, 2004 vid 08:57

    Skall ner till Corralejo Fuerteventura.. Första veckan i Oktober.. Ska fira pappas 50års dag grin.gif

  • nikke

    Medlem
    29 maj, 2004 vid 20:31

    Var inne på samma ställe jag också men det går irriterande nog inte att åka dit i augusti. Hur mycket betalar du för din resa och hur länge ska du stanna därnere?

  • tdk

    Medlem
    2 juni, 2004 vid 17:07

    Helt ärligt vet jag inte.. INte jag som pröjsar.. blush.gif Tänk om pappsen kunde fylla 50 lite oftare.. Såg dock att det är ju inte optimala förhållanden dirket.. Läste på någon sida att juni, juli, aug är vindsäkrast.. Men man får ju vara glad för det lilla…

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Grand Canaria

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.