Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsials! Reklamation?

  • freed

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 14:28
    Ducks;510114 wrote:
    Iofs, fast jag riggar på samma vis som dig, inget tvång…

    Som man ser på bild 3 tex så drar stygnen sönder materialet, ca 1 cm brett, tror inte det beror på påverkan från masten när man för in den i mastfickan utan istället pga av trycket när seglet är riggat. Ökar sprickan ca 0,5 cm så släpper det helt…

    Jag riggar med tvång och har aldrig haft liknande problem – varken på Gun eller annat – självklar reklamantion tycker jag

  • stefanlindmark

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 19:53

    @kinetic 510208 wrote:

    …de ville ta in seglet för kontrol/rep, dock så får jag stå för frakten till tyskland…

    Det skulle jag inte accepterat.

    Har du köpt från en svensk återförsäljare ska du inte behöva betala mer än vad frakten till dem kostar. Det är åf som säljare som lämnat garantin till dig, inte deras leverantörer utomlands. Du ska inte som konsument behöva bry dig om hur åf:s inköpskanaler ser ut. Blir frakten till en anvisad reparatör oskälig/dyr jämfört med att frakt till försäljningsstället, meddela åf att du istället kommer att returnera varan till dem. Se till att få bekräftelse via email som du sparar om någon skulle hävda att det uppstått en fraktkostnad som du ska betala.

  • surfmeister

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 06:12

    Har inte Surfers i Varberg ett sailloft nuförtiden?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsials! Reklamation?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.