Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GWC Westcoast speed open TT alt Björlanda

  • jester

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 12:09

    Hur skall jag veta det? Var bara ett exempel, Helge…

    Men jag skall inte vädra mina åsikter om GWCs tävlingar i fortsättningen. Trist att folk inte kan få komma med åsikter…

  • fredrik-ygge

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 13:54

    Hur gör vi nu då? Det verkar ju blåsa imorgon. (Tyvärr undrar jag om ryggen pallar än, men jag hoppas det.) Efter alla yttrade åsikter känns det oklart om vem som bestämmer vad. Lars och/eller Janne: Bestäm något, vad som helst 😉

  • jester

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 14:39

    Vågar man säga att jag nog kommer köra i TT om vinden dyker upp?? 😉

    Om det sedan dyker upp speedare från Götet, så är det ju bara trevligt…

  • speedjanne

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 14:44

    Avvaktar Dmi prognosen kl 17.30.

  • getwet

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 15:20

    Egentligen ska jag inte alls lägga mig i här……men jag har så djävla svårt att inte göra det. Ygge skrev att det är bra om man kan få även de ickeduktigaste att vara med på en tävling. En tanke slog mig bara, rätta mig om jag har fel…Desto tuffare vatten, desto svårare för den icke skitduktiga. TT som är bland det bästa vi har är så lättåkt så morsan min skulle kunna få fart där! Några rader och funderingar bara från Sveriges framsida där solen går upp.

  • the_novice

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 16:52

    Nu blev det väl lite knepig stämning men jag hoppas verkligen att speed-tävlingen lever vidare.
    Blev inte bättre av att prognosen inför morgondagen verkar svårtippad med regnskurar mm, är kanske lika bra att hålla sig inomhus…

  • speedjanne

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 16:55

    AJAJAJ Göteborg mitt i vindögat på kvällen.

  • jester

    Medlem
    26 juni, 2006 vid 19:12

    Nu blev det väl lite knepig stämning men jag hoppas verkligen att speed-tävlingen lever vidare.

    Det där har vi löst… Speeda på gubbs!

    Varför uppdaterar inte DMI sina kartor??

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GWC Westcoast speed open TT alt Björlanda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.