Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga, 17:e december

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    17 december, 2004 vid 18:22

    gyttans!!!

    vem e tanten på bilderna, som surfar…oktober tanten? wink.gif

  • styret

    Medlem
    17 december, 2004 vid 23:45

    vafan sluta kalla dom tanter. dom seglar ju brallerna av dej alla dar i veckan. nä det är Anna S-78. haga flatwaterbird.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    18 december, 2004 vid 00:20

    ..okej bossen, grym tjej/ficka/dam/kvinna..

  • peter-andersson

    Medlem
    18 december, 2004 vid 01:44

    Vad är egentligen poängen med den symetriska fenan? känns den bra Anna?
    Gött att se att ni kör ivarjefall.

  • styret

    Medlem
    18 december, 2004 vid 09:52

    grejen är väl att den ska kännas likadan åt vilket håll man än åker.
    vi kör idag igen. och kommande vecka.

  • peter-andersson

    Medlem
    18 december, 2004 vid 10:24

    juvisst, men man har ju ändå inte precis samma känsla när man glider bakåt i en spock som när man seglar vanligt frammåt. varför ha en fena som är likadan åt båda hållen när man änå inte åker likadant på båda hållen från början? det är väl iofs bara outlinen som är symetrisk, inte profilen förstås.

  • brucealmighty

    Medlem
    18 december, 2004 vid 11:06

    Snygga damer du hade på bilderna men det var inte så mycket surfing, det var visst en bild på en säl med surfingbräda som var okej. cool.gif cool.gif cool.gif

  • styret

    Medlem
    18 december, 2004 vid 12:02

    nä okej peter. jag är väl inte den som ska snacka om sånt egentligen… så jag litar på dej, känns iofs som rrd borde veta vad dom gör med. ahh jag vet inte. ball är brädan iallafall…

    bruce. kolla under dagbok. det är inte min sida utan annas.

  • anna

    Medlem
    18 december, 2004 vid 12:31

    Den kändes bra igår, förutom det fastnade massa gräs. men när det inte är nått gräs så e den nog grym. var första gången jag testade brädan så jag vet inte riktigt. ska testa med en annan fena idag o se om det är nån skillnad.

  • brucealmighty

    Medlem
    18 december, 2004 vid 12:40

    Styret, Bruce ber om ursäkt, grymma bilder på anna smile.gif, mycket imponerande bilder….. Bruce den allsmäktige erkänner när han har fel….

  • manno

    Medlem
    18 december, 2004 vid 12:44

    Man kanske skulle sätta fenan i mitten på brädan! eller en fena fram och en bak hehe wink.gif

  • rasmus_w

    Medlem
    18 december, 2004 vid 23:14

    Framförallt borde riktiga freeestylebrädor ha fotstroppar i nosen, precis som alla “riktiga” vågsegel en gång i tiden hade handtag i underliket för att underlätta för duckjibes. Var det inte runt -82 ungefär? Nån som har varit med länge nog för att ha sett på riktigt?

  • styret

    Medlem
    18 december, 2004 vid 23:53

    ja man börjar ju fundera när det står såhär om shapen på min nya joker: “Curved Inverse Nose Channels keep the board going during nose-first tricks”

    bra att dom har gjort hjälpmedel för att få brädan att gå bättre dom gånger man kör med nosen framåt.
    antar att det bara är felskrivet men kul iallafall.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 december, 2004 vid 15:51

    Jo Rasmus W, jag har kört dom på riktigt! Been there, Done that! FAAN Anna, Bra Anna! Fortsätt så!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga, 17:e december

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.