Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HD-trailer på FANATIC nya DVD…

  • koa

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 16:08
    Rasmus_W wrote:
    frippe75 wrote:
    formatet är wmv och kodat via krypteringsnyklar till att endast fungera med den mediaspelare som finns på den person som köpt filmen…

    Fast när det gäller en promofilm så ser jag inte varför man ska behöva stå ut med krypterat skit. Varför ska jag inte få se filmen bara för att jag kör Linux?

    Addicted to ride 2 paketet – kommer som DVD och då kan alla med en DVD spelare se den 😉

  • rasmus_w

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 16:30

    Jepp, och jag lär skaffa den så fort jag har vägarna förbi skidsport. Jag kommenterade frippes prat om att lägga upp en HD-version i windows only-krypterat format. Okrypterat som funkar på alla arkitekturer borde funka lika bra med tanke på att Fanatics syfte med filmen troligen är att sälja brädor, inte att sälja filmer.

  • koa

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 18:59
    Rasmus_W wrote:
    Jepp, och jag lär skaffa den så fort jag har vägarna förbi skidsport. Jag kommenterade frippes prat om att lägga upp en HD-version i windows only-krypterat format. Okrypterat som funkar på alla arkitekturer borde funka lika bra med tanke på att Fanatics syfte med filmen troligen är att sälja brädor, inte att sälja filmer.

    Precis, det viktiga är så många som möjligt får njuta av Addicted to ride 2 paketet på DVD, som de flesta idag kan se.

    Hoppas ni gillar den!

    Calle Nyberg

  • koa

    Medlem
    29 september, 2006 vid 21:23

    Snart kommer vinden 😉

  • johan

    Medlem
    29 september, 2006 vid 21:38

    Det får vi hoppas Calle, sugen som faaan nu.

    Johan

  • Oregistrerad

    Gäst
    29 september, 2006 vid 21:52
    Johan wrote:
    Det får vi hoppas Calle, sugen som faaan nu.

    Johan

    Freda vid datorn…snart kommer vinden…
    Förra året i Danmark var trevligt vid den här tiden 🙂

  • Oregistrerad

    Gäst
    29 september, 2006 vid 21:53
    Oregistrerad wrote:
    Johan wrote:
    Det får vi hoppas Calle, sugen som faaan nu.

    Johan
    Gött Johan!
    Freda vid datorn…snart kommer vinden…
    Förra året i Danmark var trevligt vid den här tiden 🙂

  • koa

    Medlem
    29 september, 2006 vid 21:54

    Loggades ur “on the fly” kostigt…

  • jeppepeppe

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 19:35
    dr Masse wrote:
    Jag försökte först ladda ner med Quicktime, men då verkade det som om jag behövde “pro” för att det skulle funka?

    Nåja, filmen låg ju i Explorers temp mapp ändå, så varför skulle jag då behöva pro?

    Trailern är GRYM, Calle! Måste varit ett roligt jobb, oah!

    Dr Masse, var hittar man Explorers temp mapp?? 😮 Känner mig som en riktigt noob, men jag hittar inte fanstyget!

  • bill

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 21:12
    Jeppepeppe wrote:
    dr Masse wrote:
    Nåja, filmen låg ju i Explorers temp mapp ändå, så varför skulle jag då behöva pro?

    Dr Masse, var hittar man Explorers temp mapp?? 😮 Känner mig som en riktigt noob, men jag hittar inte fanstyget!
    Jag kanske är ute och cyklar, men det är kanske den “vanliga” tempmappen doktorn menar?
    Den ligger under: C:Documents and SettingsDitt användarnamnLokala inställningarTemp
    (Du måste ha visa dolda filer för att Lokala inställningar ska synas (Utforskaren/verktyg/mappalternativ/visning/visa dolda filer och mappar))

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HD-trailer på FANATIC nya DVD…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.