Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med köp av Windsurfing paket!

  • imported_macts

    Medlem
    4 november, 2006 vid 08:42
    manno wrote:
    Surf Maccan wrote:
    Annars får man ju åka ner rill tyskland när de har surfmässa där. Var där nere nu förra helgen och fick tag på en Naish Vector för 400 euro. Komplett rgg för 200 våtdräckt 5/3 finns för 100 euro……ganska billigt med andra ord.

    När har tyskarna sina mässor? finns det nån fet i Hamburg?

    Båtmässan i Düsseldorf som brukar ha mycket surf är i januari tror jag.

  • Oregistrerad

    Gäst
    4 november, 2006 vid 19:37

    Tackar för alla tips!

    Som det känns nu så lutar det åt att köpa ett nytt paket!!

    Nytt är alltid nytt!!

    Tack igen för alla tips/synpunkter!

    Mvh Erik

  • bjornen

    Medlem
    4 november, 2006 vid 20:18
    Oregistrerad wrote:
    Tackar för alla tips!

    Som det känns nu så lutar det åt att köpa ett nytt paket!!

    Nytt är alltid nytt!!

    Tack igen för alla tips/synpunkter!

    Mvh Erik

    Jag har surfat lite på 80-90 talet och har nu återupptagit detta. Köpte en ny RRD z-ride 150 med 7,0 segel som jag är väldigt nöjd med. Den kan du lungt dra rigg på och lära dig gippa med enda nackdelen som jag ser det om man är nybörjare är att den är lite ömtålig men å andra sidan är den lätt och går ganska fort (tycker jag som återfallssurfare) Kan varm rekomendera denna. 🙂

  • weeboy

    Medlem
    5 november, 2006 vid 00:43
    Oregistrerad wrote:
    Nytt är alltid nytt!!

    Tills du ska sälja det om 2 säsonger (går snabbt) och upptäcka att grejerna är värda hälften:)
    Men det är en annan saga:D

  • bjornen

    Medlem
    5 november, 2006 vid 07:58
    Weeboy wrote:
    Oregistrerad wrote:
    Nytt är alltid nytt!!

    Tills du ska sälja det om 2 säsonger (går snabbt) och upptäcka att grejerna är värda hälften:)
    Men det är en annan saga:D

    Håller med, hittar du ett beggat “paket” som passar dig köp för det är bra priser på beggat. Du har hela vintern på dig. Jag hade ingen aning om konfen när jag köpte och dessutom var det mitt i säsongen och jag ville har prylarna DIREKT. Det lite som att jämföra med bilköp. Köper du lätt begagnat så är det betydligt billigare. Lycka till !

    //Björn

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med köp av Windsurfing paket!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.