Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Höllviken Tisdag

  • jonas_p

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 09:38

    Kan ingen lägga ut en karta med markering var Höllviken spot:en ligger.

    Jag har precis flyttat till Åstorp, men hittar nada i trakterna. Hur ser det annars ut runt HBG?

    Varför åka längre när man förr bodde i Malmö än till Klagis, Skanör eller Habo?

  • 0gge

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 09:56

    @Jonas_P 535322 wrote:

    Kan ingen lägga ut en karta med markering var Höllviken spot:en ligger.

    Jag har precis flyttat till Åstorp, men hittar nada i trakterna. Hur ser det annars ut runt HBG?

    Varför åka längre när man förr bodde i Malmö än till Klagis, Skanör eller Habo?

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=12&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=115

  • niceride

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 10:18

    Fy fan va nice! Jag sticker nog till väg 100 idag också, om en timme eller så. och varmt är det. min termometer visar fan 8 grader! vem skipppar våtisen?

  • stewen

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 11:46

    Det verkar minsann blåsa bra på er iaf! Fina färger.
    Fasen att jag sitter fast på jobbet :frown:

  • simoneburgess

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 12:31

    @Rasmus_W 535109 wrote:

    Du låter som en kitesurfare. Vindsurfare har mycket sällan de problemen.

    Men va fasiken… Jag måste ha svängt fel. Är jag windsurfingforumet här? *tittar sig nervöst över axeln*

  • jakobb

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 17:26

    hur gick det för folk idag?

  • el_duderino

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 17:56

    Pics från Skanör…. SUPEREXTREM AS ALWAYS!

    (undrar om det är alla dom där vindsnurrorna som gör det så jävla byigt?! 😉 )

  • jakobb

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 18:02

    synd att ingen tog bilder i Höllviken.. för då kanske ni hade fått se mina sjukt coola tailspins. Riktig världsklass på dem!

  • superextrem

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 19:24

    Blev en liten kvällssession till sist. Gött med vår, körde till 18:45 och slapp trängas med allt folk :tongue: Synd bara att man tydligen knäckt sin vågis sist man va ute, nån som vet nån som lagar brädor billigt och fult i malmö nuförtiden så man slipper kladda själv?
    /X

  • el_duderino

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 19:41

    @SUPEREXTREM 535437 wrote:

    Blev en liten kvällssession till sist. Gött med vår, körde till 18:45 och slapp trängas med allt folk :tongue: Synd bara att man tydligen knäckt sin vågis sist man va ute, nån som vet nån som lagar brädor billigt och fult i malmö nuförtiden så man slipper kladda själv?
    /X

    Fråga Linus, han brukar kunna fixa en bräda på 2-3 år….

  • suecocabron

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 20:15

    Shit! Vilken tur att jag kunnat sitta och dega på möten hela dagen på jobbet och sluppit åka ut i det där blåsvädret..

    Fick kommentaren idag på jobbet “hörrö, nu blåser det väl lite väl mycket för o vindsurfa, eller?”…….

  • kapten-k

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 21:28

    Var i klagshamn och körde bakom piren, kan säga att det var riktigt byigt även där.

  • el_duderino

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 21:34

    @suecocabron 535449 wrote:

    Fick kommentaren idag på jobbet “hörrö, nu blåser det väl lite väl mycket för o vindsurfa, eller?”…….

    En klassiker som man aldrig tröttnar på… eller? 😉

  • suecocabron

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 12:33

    @El_Duderino 535469 wrote:

    En klassiker som man aldrig tröttnar på… eller? 😉

    Idag lät det “Men nu är det väl Ok för att vara ute och segla?”..

    Hur gick det idag? Var du ute och vädrade shortien? Om det blir något till helgen så är jag game, så länge bilskrället startar, hehe…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Höllviken Tisdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.