Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur har ni råd?
-
Men Voodoo är det inte du som klagar på att alla gnäller, du är ju inte bättre själv. ZZZZZZZZZ
-
varför skriver du anonymt?? vågar du inte skriva med din signatur??
-
Tackar för tipset har hört talas om att man kan göra sådant tidigare, men
funkar det även utanför Uppsala och Storstads områdena. Bor själv i Skellefteå
men det finns ett Regionsjukhus i umeå man kan kaske kontakta dom?
Var är quintiles för nått?
/UffeÅ -
Tjena Uffe! Ring och fråga på sjukhuset om försökspersoner, dom vet säkert vart du ska vända dig om det finns ngt. Quintiles är ett företag som testar läkemedel åt de stora läkemedelsföretagen. En fördel med testarna (förutom pengarna) är grundlig hälsoundersökning både före och efter varje test, alla blodprover,njurar,ekg, osv. Jag har varit försöksperson i 5 år och har iallafall själv : ) inte märkt några som helst biverkningar, under 2 år testade vi nästan bara Losec, som nu finns receptfritt. Lycka till !
-
Jag har ingen ursäkt – varför skulle jag ha det? Skulle jag be om ursäkt för att mina inlägg inte råkar behaga dig. Drar man ner garden så får man vara beredd på att nån hugger. Klart det måste finnas lite inlägg som går mot strömmen, som livar upp och skapar “debatt” även nördiga debatter. Det måste finnas lite skoj, windsurfing är inte så allvarligt, åtminstone inte på nätet. Man ger en smäll man tar en smäll. Det blir lite roligare då. eller?
Logga in för att svara.