Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur tänker ni i följande situationer??

  • ola_p

    Medlem
    11 september, 2007 vid 06:50

    @Calle_B 413460 wrote:

    Jag tar parti de olika experternas alla råd, gör en deal med dem, triggar upp priset en aning, och tjänar en hacka på den blåsta rookien, samt kränger dessutom med en 4 m pråm för “endast 1800:-” och rekomenderar Torö Stenstrand vid sydvästlig kuling som ett extremt bra nybörjarställe…

    Helt rätt. Det finns redan för mycket vindsurfare, och begpriserna är ju pinsamt låga.

  • nek

    Medlem
    11 september, 2007 vid 07:56

    Ha ha, det är lite Good guys vs Bad guys över den här tråden. Bra underhållning en slö jobbdag 😀

    Jag är en snäll pöjk så jag skulle försöka hjälpa gröngölingen…

    Piis!

  • rasmus_w

    Medlem
    11 september, 2007 vid 07:57

    @challq 413628 wrote:

    Ojj. :blush:
    Vilket av dom är det du saknar Rasmus? :ooo:

    Nåt av öronen, skulle jag tro. De flesta som träffat mig brukar ha märkt att jag har en käft.

  • drakglenn

    Medlem
    12 september, 2007 vid 20:12

    Nej jag ska inte ljuga på konfen, glöm mitt förra inlägg

    Senario ett, Killen med Tiga 260 brädan skulle jag ………helt enkelt spöa upp!

    Senario två, Har killen gamla prylar skulle jag göra honom en tjänst genom att bryta av skitgrejena på mitten (altenaivt backa över skiten med bilen), skulle han få napp av en Blocketsuperstar saltare skulle jag spöa upp säljaren (något man har god lust med när man läser superstartråden), f-n vet om jag inte spöat upp gröngölingen med för att han verka så jä-la korkad….

    //Glenn:wink:

  • walle_gbg

    Medlem
    12 september, 2007 vid 20:39

    @Knatte 413361 wrote:

    Ex. Berättar han att Tiga 260 är en otroligt bra nybörjarbräda och att ett NP MKIII är ett ypperligt vågsegel.
    (Bara påhittade exempel, men en vägledning till hur fel “experten” har.)

    Har Janne Ekman öppnat nytt igen?!?

    Jag får elaka flashbacks från Björlanda-tidigt nittiotal. Nån mer än jag som kommer ihåg att Sune faktiskt körde nybörjarkurser på bla Tiga 260. Det schyssta var att Sune själv var 100%-ig på slagen på tidigare nämnda bräda. Han kunde röka ett halvt paket Marlboro på brädan utan att ens tänka att ciggen skulle kunna slockna. DET är riktig old-school freestyle.

    /Walle

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur tänker ni i följande situationer??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.