Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing I need a joint!

  • jeppo_f

    Medlem
    26 juni, 2008 vid 09:07

    Kolla med Surfers i Varberg. Tror NPs joint passar.

    /j

  • doc

    Medlem
    26 juni, 2008 vid 09:20

    Eller Chinook via Fahlén.

  • bicless

    Medlem
    26 juni, 2008 vid 23:22

    Jag tror alla surfbutiker har jointar. Vi säljer i alla fall sådana för 79 riksdaler.
    http://www.surfspot.se

    Mvh

    Mattias

  • lex-luthor

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 08:39

    Det blev en snabb sväng till Surfers. Återstår att se om den passar.

    Och nej, alla surfbutiker har inte jointar. Personalen på Stadium XXL tyckte det var grymt pinsamt att inte ha det i sortimentet iaf…

  • jeppo_f

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 09:02

    Hehe! När var du på Stadium XXL å frågade efter jointar? Jag var där i tisdags och gjorde samma sak. Snart borde väl poletten trilla ner.

    /j

  • hakuna

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 10:38

    Me three. Jag önskade mig en i fölsedagspresent i februari, då var frugan inne på XXL och frågade.

  • lex-luthor

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 11:34

    @Jeppo_F 478181 wrote:

    Hehe! När var du på Stadium XXL å frågade efter jointar? Jag var där i tisdags och gjorde samma sak. Snart borde väl poletten trilla ner.

    /j

    Jag var också där i tisdags. Hade du gått hårt åt de, för de “erkände direkt” att det var dåligt. :laugh:

  • jeppo_f

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 14:10

    Njae, hårt och hårt…
    Först sa dom att dom hade en joint. Dock kröp det fram ganska snabbt att den visst satt fast i en north-mastfot och kostade 600 spänn.

    Dock fanns det tydligen planer på att börja ta in lite mera småprylar som fenor, tampar, jointar osv.

    /j

  • tdk

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 16:21

    Fast det står ju SURFBUTIKER. Inte sportstormarknad.. 😛 Kul att dom iaf har planer på att ta in det som verkligen behövs..:)
    Ps. Hakuna, jag har inte hunnigt kolla om jag har en ring och pinne. MEN i morgon kommer jag göra det!

  • hakuna

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 11:10

    TDK: Sweet. Åker bort två veckor på jobb, så ni kan förvänta er 27 grader och kuling.
    Vi får mötas i Fbäck eller vbg vid tillfälle!

  • raggi-man

    Medlem
    30 juni, 2008 vid 06:37

    Bry dig inte om surfers eller falle hör med dom här käcka pojkarna http://www.jwfc.jfcom.mil/webapps/forms/USJFCOM/feedback.jsp

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing I need a joint!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.