Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till SM i speed i Torkelstorp 2-3 oktober

  • surferboy

    Medlem
    5 oktober, 2010 vid 07:50

    Hej Daniel,
    har kollat upp detta och det stämmer att du trillat bort av någon anledning. Jag saknar också resultat från Erik Larsson och Marek Bialas. Jag skall göra om resultatlistan för cupen och postar upp den så fort jag kan. Jag ber om ursäkt för detta till er som berörs!

    Mvh,
    Gustav

    SPEEDAN;634217 wrote:
    Jo en sak också som jag tycker är viktigt för mig, jag ser att i Wallén Sport Speed Cup Slutresultat 2010 Overall

    Där ser jag i resultaten att jag inte deltog i Klagshamn vilket jag gjorde har mina resultat därifrån försvunnit?

  • jester

    Medlem
    6 oktober, 2010 vid 11:07

    37 på plats med GPSer på armen, men bara 12-13 pers som postat på GP3S? Roger skickade just ett mail och undrade varför inte fler postar..

    Han vill gärna att Marek postar sin tid från i måndags i Klagshamn oxå…

  • tobhed

    Medlem
    6 oktober, 2010 vid 12:36

    Marek skulle behöva gå en 2-dagars kurs (inkl tolk) för att klara av att posta på GPS3. Vi har pratat många gånger om att vi bara skulle åka hem till honom och visa, vi får väl ta ett snack inom team Skåne hur vi ska göra…

    Håller med Jesper & Roger – ladda upp nu, skit samma att ni har sämre average än kompisen etc, det är ju inte det SM går ut på i alla fall så ladda upp nu

  • surferboy

    Medlem
    7 oktober, 2010 vid 18:40

    Nu är resultatlistan för Wallén Sport Speed Cupen uppdaterad:

    http://www.klubben.se/public_club/images/_users/document/%5B1948%5D48901.pdf

  • speedan

    Medlem
    8 oktober, 2010 vid 20:00

    Kanon bra Gustav tackar för det!:grin:

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till SM i speed i Torkelstorp 2-3 oktober

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.