Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till SM i Speed Torkelstorp 29-30 sept

  • mattias-j

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 06:46

    Grattis BQ och Macke!

  • mackee

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 13:48

    Tack alla goa gubbs (båtförare,korvkokare,bojblåsare,tävlingsledare,och alla andra fixare) och givetvis stort tack till årets sponsorer samt Jesper och Gustav som ställer upp och fixar så vi kan köra denna cup varje år.
    Nu blir det full satsning på rekord försök när tävlingarna är över och höst/ vinter stormarna drar in

  • speedmax

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 18:17

    det har varit en lärorik helg att åka med sverigeeliten TACK / swe-207

  • seve1000

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 19:03
    mackee;700139 wrote:
    Tack alla goa gubbs (båtförare,korvkokare,bojblåsare,tävlingsledare,och alla andra fixare) och givetvis stort tack till årets sponsorer samt Jesper och Gustav som ställer upp och fixar så vi kan köra denna cup varje år.
    Nu blir det full satsning på rekord försök när tävlingarna är över och höst/ vinter stormarna drar in

    Lycka till och hoppas du får till det!

    Du får ruska om Mackan också så han kommer på humör igen:cool2:

  • larsd

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 19:33

    Grattis till SM-tecknet Anders och grattis till Cupen Markus!

  • lbj

    Medlem
    2 oktober, 2012 vid 09:07

    Nu ligger alla mina foto och filmsnuttar ute på
    s-72.blogspot.se och youtube Swespeed72
    /LBj

  • surferboy

    Medlem
    2 oktober, 2012 vid 18:37

    Nu är resultatlistan för SVF Speed Cup 2012 på plats. Det blev fel tidigare då SM-resultatlistan länkades två gånger.
    Jag har också passat på att uppdatera utseendet rejält på Speed-bloggen. Så har du varit med på SM så är du numera en kändis på bloggen!

  • surferboy

    Medlem
    2 oktober, 2012 vid 18:38

    http://svfspeedcup.blogspot.com om någon undrar… 🙂

  • andersbq

    Medlem
    2 oktober, 2012 vid 21:04

    Tack allihopa för många grattisar, jag hade inte hämtat mig från chocken i Klagshamn, det rann en och annan tår på väg hem från Skåne då det var så oväntat och efterlängat. I TT kändes det jämt och precis som det visade sig, men lika förvånad blev jag ännu en gång när Jesper smög upp med resultaten. Och stort Grattis Macke till Cupvinsten!
    Nu bär det iväg till Weymouth och vi ska göra vårt bästa där med, men det är ett väldigt udda ställe och i och med att formatet är att hela veckan är ett enda heat, så gäller det att vara på rätt ställe med rätt grejor dom få minuter när det går av, så att säga.
    PS ttvk.se är också uppdaterad med lite text, men med klubbvinkling 😉

  • lundvall

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 09:19

    Tack för en kanon helg och grattis alla vinnare! Synd att det är en hel vinter kvar tills nästa gång!

  • thomas-althin

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 09:51

    Tack för att vi fick sol denna gång…;) Ett gott gäng är vi!! Goa gubbar i gummidräkt, det är macho de!!
    Hoppas vi ses på Revet i Dammen snart..!!!

  • lundvall

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 11:04

    Du menar bredvid revet i vattnet? 🙂

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

  • mackee

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 11:21
    lundvall;700309 wrote:
    Tack för en kanon helg och grattis alla vinnare! Synd att det är en hel vinter kvar tills nästa gång!

    Det är ju nuuu säsongen börjar

  • lundvall

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 13:46
    mackee;700320 wrote:
    Det är ju nuuu säsongen börjar

    Jo, fast till nästa tävling 😉

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

  • speedan

    Medlem
    4 oktober, 2012 vid 06:47

    Grattis BQ och Macke!
    Och givetvis alla ni andra som gjorde tävlingen möjlig

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till SM i Speed Torkelstorp 29-30 sept

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.