Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inne på sidan med mobil (Iphone)

  • Inne på sidan med mobil (Iphone)

    Publicerad av klas-tss på 14 januari, 2010 vid 18:58

    Steffo,
    Är det min mobil som har ändrat inställning eller har ni ändrat något på sidan?? Normalt när jag surfar in på sidan har jag någon förenklad bild där jag kommer till en kort köp&sälj och kan välja forum eller nya inlägg. Nu när jag kom in på sidan har jag samma bild som från en dator. Jag hittade en länk nederst på sidan där jag kan välja version1.2 och sedan två mobil versioner, finns den “gamla” bilden där? (vågar inte bara prova runt för jag gillar denna versionen, att kunna se normala sidan)

    Tack för förbättringarna om du har gjort dem, klockrent!!

    //Klas

    schweinsteiger svarade 14 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • erolwi

    Medlem
    15 januari, 2010 vid 07:45

    Japp, väljer du mobilverision är samma layout tillbaka

  • grrrr

    Medlem
    15 januari, 2010 vid 22:10

    Vilken mobilversion? Det finns två att välja på.
    Jag håller med: det var bättre förr…

    Går det att ändra tillbaka sen?

  • steffo

    Medlem
    16 januari, 2010 vid 20:41

    Använd mobil.surfzone.se istället, då hamnar du direkt på den enklare sidan. Det finns dock ett problem just nu, du måste gå direkt till http://mobil.surfzone.se/forum annars hamnar du på den fulla versionen.

  • steffo

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 10:09

    Nu fungerar det som det ska. För er som inte orkar skriva mobil, kan nöja er med bara m.surfzone.se

  • doc

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 22:00

    Den gamla sidan var hur klurig som helst på min iPhone, kom inte till vettiga menyer utan var tvungen att knappa adresser ur minnet och foton skalades om till konstiga proportioner i köp/sälj, så alla förändringar är förbättring tycker jag.

    Tack för allt jobb som läggs ner.

  • schweinsteiger

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 14:43

    bra med mobilversion av sidan men tycker att urlen ska vara http://m.surfzone.se så slipper man knappa så mycket vilket kan vara jobbigt på mobiler. Ni kanske kan ha både m.surf…. och mobile.surf… för de med gamla bokmärken och vanor.

    Och till alla er som undrar hur lat man får vara så kan jag bara säga att det finns inga gränser 🙂

  • rasmus_w

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 15:01

    Det funkar ju enligt uppgift så redan.

  • schweinsteiger

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 15:03

    strålande ju! jag läste inte tråden ordentligt, my bad

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inne på sidan med mobil (Iphone)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.