Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant artikel om Design of waveboards i Boards Aug

  • nlc

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 21:27

    Och Oåxen tipsar om justerbart uthal till vågsegel. Sent ska syndaren vakna men gosse vad glad jag blev av att läsa båda dessa artiklar i Boards augusti nummer :smile:.

    Synd bara att tidningen kostar 95 spänn i lösnummer på Pressbyrån, någon som har koll på vad en prenumeration går lös på (helst i pappersvarianten, jag har inte med mig laptopen in på muggen).

  • rasmus_w

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 21:35

    @NLC 407273 wrote:

    Synd bara att tidningen kostar 95 spänn i lösnummer på Pressbyrån, någon som har koll på vad en prenumeration går lös på (helst i pappersvarianten, jag har inte med mig laptopen in på muggen).

    Gå in på http://www.boards.co.uk så kan du kolla själv, och du kan beställa prenumerationen därifrån. Minns inte riktigt priset men jag tror det hamnar på ca 5-600 per år, dvs lite drygt halva lösnummerpriset.

  • nlc

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 22:32

    Ganska nära. £45 ville de ha för ett års prenumeration inom Europa, men utanför UK. Kanske man skulle slå till på det då.

  • rasmus_w

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 23:07

    Ja, lösnummerpriset blir ju 950:-, så lite spar man ju hur som haver.

  • surf-maccan

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 14:46

    @Rasmus_W 407291 wrote:

    Ja, lösnummerpriset blir ju 950:-, så lite spar man ju hur som haver.

    Det blir det väl inte, om det utkommer 12 nummer per år så blir det inte 950kr för alla lösnummer. 12*95=1140kr. Eller är jag ute och cyklar, det kanske kommer 10 nummer per år:crazy:

  • rasmus_w

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 15:15

    Det är tio nummer per år, ett per månad utom jan/feb och nov/dec.

    Konstigt det där, att det alltid ges ut färre vindsurfingtidningar på vintern när man längtar efter surf som mest. På sommar/höst kan man ju segla själv i stället för att bara läsa om det.

    Jaja, det är jag som är konstig, ni som är normal, eller nåt. 🙂

  • nlc

    Medlem
    27 augusti, 2007 vid 18:42

    Skickade iväg en beställning på en årsprenumeration av Boards i torsdags och idag låg septembernumret i brevlådan, det kallar jag snabb service 🙂

  • ola-h

    Medlem
    25 oktober, 2007 vid 11:05

    Efter tips från Mag hittade jag min artikel även i SURFs upplaga “Markt 2008” (sid 6) – i tysk version och med bilder av John Carter. Jag hade skickat den till SURF men sedan inte hört något, men tydligen så ville de ha den i alla fall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant artikel om Design of waveboards i Boards Aug

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.