Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Is och snöcup 2012

  • Is och snöcup 2012

    Publicerad av bicless på 23 oktober, 2011 vid 21:59

    Ryktas om en isseglingscup i mellansverige i början på 2012. Issurfingbrädor typ hiberna, pirate, hemmabyggen + kitewing och sen en klass med kite. Känns som ett kul projekt.

    herr-pelegrin svarade 12 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • herr-pelegrin

    Medlem
    24 oktober, 2011 vid 10:31

    Det låter som en bra idé Bicless Det borde väl kunna finnas underlag för att samlas ett par gånger i vinter. Inför en ev. cup kan jag lova att bidra med is-observationer runt Muskö. Sedan finns det ju åkare runt Mälaren och vid Roxen men säkert även andra som kan bidra med rapporter kring isläget i landet, vid sidan av Isplankets observationer:

    http://www.isplanket.com/main/planket/visaurval.asp?Select1=Israpporter&Select2=ALLA&Alder=ALLA&Visaantal=100

  • kinetic

    Medlem
    24 oktober, 2011 vid 20:14

    Spännande… En slutgiltig “speed-batalj” mellan Hiberna-gänget o Piraterna vore på sin plats, tror det kan bli mycket jämt 🙂

  • bicless

    Medlem
    25 oktober, 2011 vid 21:00

    Kul med lite entusiasm. Ett gäng från NWC, Linsurf, Kitewingsällskapet tror jag jobbar på att sätta ihop detaljerna men jag tror det kommer finnas nått klart att presentera i november.

    Blir 4-5 deltävlingar, alla valfria och mer fokus på skoj än allvar. Att köra stockholmseventet vid Muskö är ett alternativ. Drevan är också bra tycker jag. Har ni nått mer förslag är ni välkomna för undertecknad kommer vara inblandad som delarrangör i stockholmseventet.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    7 november, 2011 vid 08:17

    Bicless och övriga – Vi tackar för att det finns entusiaster!

    När det börjar dra ihop sig och kylan kommer kan vi ju dra i gång en tråd med israpporter i detta Forum som komplement till andra befintliga rapport-forum.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Is och snöcup 2012

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.