Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Is surf från Vänern [film]

  • vindsokaren

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 12:47

    Kul att du kör isbräda.
    Men var det inte svårt att köra på en sån vinglig bräda?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 17:03

    Jag tänte mer på en sekvens där det såg ut som greppet släppte lite med bakmedarna. Är de tillräckligt välslipade? I den lätta vinden borde Du ha bra grepp.

  • bazmei

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 20:29

    Var faktiskt rätt blåsigt även om det inte framgår i filmen. Men jag tror att bakmedarna är lite dåligt slipade. Spelar det någon roll hur långa det är?

    Ja lite vinglig bräda. Just nu kör vi med ett par vanliga skate truckar. Tror det blir till att bygga om den inför nästa år. Antar att det finns bra trådar om vad man skall tänka på då?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    25 mars, 2013 vid 17:06

    Forumet verkar f n vara stendött så här på eftersäsongen eller så kan det vara Facebook som tagit över. Hursomhelst tycker jag, precis som Du sa, att en god idé är att kolla igenom andra trådar. Bästa informationen får Du antagligen i Isbräda – Idéer inför 2012 och Idéer inför 2013. Lycka Till

  • bazmei

    Medlem
    26 mars, 2013 vid 15:00

    Tack! Skall ta mig en titt där när det börjar bli dags för omkonstruktion 🙂

  • vindsokaren

    Medlem
    27 mars, 2013 vid 22:15

    Downhilltruckar fungerar utmärkt med hårda gummin men som pelegrin sa så kolla andra trådar om isbrädor.

  • the_novice

    Medlem
    31 mars, 2013 vid 10:14

    Ser ut att vara fin is iaf, var någonstans är det ifrån?

  • liza2

    Medlem
    6 juli, 2013 vid 05:50

    fungerar utmärkt med hårda gummin men som pelegrin sa så kolla andra trådar om isbrädor.

  • bazmei

    Medlem
    20 november, 2013 vid 18:29

    Det är ifrån Vassbotten i Vänern! Nu börjar det bli dags att bygga en ny bräda inför årets åkning. SKall kika lite trådar!

  • rickard_nr1

    Medlem
    20 november, 2013 vid 20:42

    najs ! då kanske man kan få lite sällskap när man är i vänersborg och sitter rastlös 😉

  • bazmei

    Medlem
    20 november, 2013 vid 21:56

    Det skall nog gå att lösa 😉 Så tror jag vi har några mer filmer från vänern 😉 http://www.alwaysinwater.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Is surf från Vänern [film]

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.