Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Issurf stockholm

  • alarenset

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 19:51

    jag körde med 7.5 på värtan och det gick som faaaaan.. men jag glömde stänga av min gps när jag körde hem så bästa tid blev 138 kmh hehe.

    körde med stora meden till pirate brädan men jag tror man får tillverka några som är mitt i mellan stora och lilla meden, kändes lite trögt med stora tyckte jag.

    isen ligger över hela värtan så man kan få riktigt bra motstånd med alla isjakter..

    kanske kvälls derby på torsdag om proggen står sig.

  • argulander

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 19:59
    Vind;595468 wrote:
    Vi hade en galen vingade eftermiddag på inre Erstaviken (ja lördagen ut mot Svartlöga var också en vingad utmaning). Svart sammet, men en del drvina snöfläckar. Var Granöfjärden helt avblåst, kan den klara ett par lätt dagars drivsnö som verkar stå på tapeten utan att tappa stilen ?

    Uff

    Isen var igår i princip renblåst, denna is tål säkert en del snö. Lyssna med 08-744 99 98 så får Du säkert besked.

    Klas

  • argulander

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 20:03
    Calleväder;595405 wrote:
    Hallå Klas kul att ni fick en bra dag. Hur mycket drag/vind hade ni?
    Själv körde jag och 2 gubbar till på Baggens norra del
    med 5.5.or och skidor. Vi skottade upp en liten ramp och fick till några hopp.
    Vinden var lite till och från med bra drag då den kom.
    Calle

    Riktigt bra drag, uppmättes som mest 9 m/s. Körde med 4,8-an och det räckte bra på den perfekta i stort sett renblåsta glansisen, mycket lite friktion.

    Klas

  • bicless

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 20:31

    Jag är på nån dag i slutet på denna vecka.

    För att ha fullt sortiment av isseglingspryttlar har vi numera även kitewing i butiken så den skall jag försöka hinna testa. Har även 2 extra låneissurfbrädor om nån vill prova.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Issurf stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.