Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar windsurfing!!!

  • niklas_s

    Medlem
    12 december, 2005 vid 20:19

    men vafan dudes. de finns ingen praktiskt anledning med badbyxer utanpå dräckten. ofta man skulle använda 800 kroners badbyxer för att skydda sin våtdräckt lixom smile.gif på me badbyxerna å låt svenska folket glömma 80talets rosa-trekantsegel-tysksprattelgubb-style. ians gammla våtdräckt lixom, de e sånt som gör att vindsurfing fortfarande har kvar sitt brädseglingsrykte.

  • charlieb

    Medlem
    13 december, 2005 vid 07:17

    Kanske dags att släppa denna tråd…
    Kitare gillar sitt och vi vårt och om sanningen skall fram tycker i alla fall jag att våtdräkter till sin natur är mindre önskavärda? Kitare och vindsurfare vill båda nog helst ha bara shorts, eller?

  • ian

    Medlem
    13 december, 2005 vid 11:03

    laddat framåt nån gång? wink.gif

  • pepa

    Medlem
    13 december, 2005 vid 16:02

    Fast jag gillar mest ert. Eller nu blir det ju mitt med.

  • jmb

    Medlem
    13 december, 2005 vid 20:46

    Jo, smaken e ju som baken. Tråkigt vore det om vi alla var lika

    Svar till:


    men vafan dudes. de finns ingen praktiskt anledning med badbyxer utanpå dräckten. ofta man skulle använda 800 kroners badbyxer för att skydda sin våtdräckt lixom smile.gif på me badbyxerna å låt svenska folket glömma 80talets rosa-trekantsegel-tysksprattelgubb-style. ians gammla våtdräckt lixom, de e sånt som gör att vindsurfing fortfarande har kvar sitt brädseglingsrykte.

    [/ QUOTE ]

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 december, 2005 vid 13:26

    Nä, fan det här kan vi inte släppa hur som helst. Nu tycker jag vi går till botten med detta fenomen!
    /Tomas

  • calle_b

    Medlem
    15 december, 2005 vid 14:15

    Ok, lite teorier.

    1: Kitesurfarna är högst förvirrade och pårökta varenda gång de drar på sig gummit och gör därför allt i fel ordning. (ungefär som att sätta på sig våtisen bakofram, samt utåin, samt spegelvänd)
    2: Tvångstankar syndromet. “-jag har en blå drake, och måste därmed matcha, eftersom bara svart, eller liknande våtdräkt helt enkelt blir ful tillsammans med drakens orgasmiska färgsprudling”
    3: Det är helt enkelt skithäftigt, och nästa års mode är tajta jeans över dräkten, samt huvtröja.
    4: Det är praktiskt med badbyxor över dräkten, för då sitter vet dom var dom skall sätta midjeselen och hjälmen.

    Nån som vill fylla på?

    Ha d gott o go jul

  • manno

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:09

    att irritera folk? en anledning som aldrig får underskattas!! (och det verkar ju funka)

  • brickan

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:25

    Svar till:


    Ok, lite teorier.

    1: Kitesurfarna är högst förvirrade och pårökta varenda gång de drar på sig gummit och gör därför allt i fel ordning. (ungefär som att sätta på sig våtisen bakofram, samt utåin, samt spegelvänd)
    2: Tvångstankar syndromet. “-jag har en blå drake, och måste därmed matcha, eftersom bara svart, eller liknande våtdräkt helt enkelt blir ful tillsammans med drakens orgasmiska färgsprudling”
    3: Det är helt enkelt skithäftigt, och nästa års mode är tajta jeans över dräkten, samt huvtröja.
    4: Det är praktiskt med badbyxor över dräkten, för då sitter vet dom var dom skall sätta midjeselen och hjälmen.

    Nån som vill fylla på?

    Ha d gott o go jul

    [/ QUOTE ]

    Haha fan va gött påmenner mig om min syster som för första gången fick på sig min våtdräkt utåin och bakåfram och sedan klagade på passformen!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 december, 2005 vid 15:31

    eller den fylliga kvinnan som skulle låna en våtdräkt av öcc, fick på sej den bakofram och kom ut till kennta med dragkedjan fast på mitten och bad om hjälp.

    /styret nach der arbeit

  • bill

    Medlem
    16 december, 2005 vid 08:47

    Allt snack om kitarnas boardies har gett mig en lysande ide:
    Eftersom vanliga brallor är ganska mycket dyrare än ett par kallingar kan man ju skydda sin brallor genom att ta på kallingarna utanpå grin.gif

  • borje

    Medlem
    16 december, 2005 vid 10:53

    Man måste vara superhjälte om man ska ha kallingarna utanpå brallorna.
    Är du en superhjälte?

  • hakuna

    Medlem
    16 december, 2005 vid 10:58

    Svar till:


    Haha fan va gött påmenner mig om min syster som för första gången fick på sig min våtdräkt utåin och bakåfram och sedan klagade på passformen!

    [/ QUOTE ]

    När vi var i fjällen när vi var små var det en tjej som inte kunde knäppa pjäxorna, hon hade satt på dem på fel fot! shocked.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 december, 2005 vid 13:02

    Har sett en del wakeboard åkare med badbrallorna utanpå våtdräkten också. Det kanske bevisar att det är en fjantsport det med.

  • jmb

    Medlem
    30 december, 2005 vid 21:23

    Även kallat Wakeboring…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar windsurfing!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.