Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan det inte bli lite is snart?

  • trimmarn

    Medlem
    3 december, 2009 vid 07:52

    Vore ju fantastiskt med lite is i mitten av dec.

  • bicless

    Medlem
    3 december, 2009 vid 13:26

    Tyvärr verkar värmen komma tillbaka. Men kan i alla fall glädja mig åt att designen på 2010 års ice/snow carve bräda är klar. Vad tycks?

  • carl-r

    Medlem
    3 december, 2009 vid 13:32

    Cthulhu ftaghn 😀

  • kinetic

    Medlem
    3 december, 2009 vid 13:36

    Bicless: Ja det blir mildare nästa vecka men sen kommer Kung Bore ser det ut som:), kolla från o med den 15 december o framåt, iskall nordostan med ca -5, så står sig proggen så lägger sig isen innan jul, dvs om det inte blir ett bakslag för vintern

  • rasmus_w

    Medlem
    3 december, 2009 vid 14:24

    Kan man verkligen lita på treveckors väderprognoser? Jag tycker det känns ungefär lika tillförlitligt som att titta på fiskfenor eller vad nu Enok Sarri (det är väl så han heter) gör.

    Eller jovisstja, det finns ju prognoser för vädret fram till år 2100 så en treveckorsprognos är säkert grymt pålitlig…

  • tsss

    Medlem
    3 december, 2009 vid 20:40

    En gubbe nere i Sörmland hade åkt idag på en mindre sjö; tror det var utanför Eskilstuna. istjockleken var runt 4 cm. (Då spricker isen hela tiden när man åker – aningen obehagligt)
    Även uppe i Sthm har en del småsjöar is men bara upp till 2 cm….

  • trimmarn

    Medlem
    4 december, 2009 vid 19:04
    Bicless;590936 wrote:
    Tyvärr verkar värmen komma tillbaka. Men kan i alla fall glädja mig åt att designen på 2010 års ice/snow carve bräda är klar. Vad tycks?

    Snygg design. Hoppas på lite is nu..

  • elefanten

    Medlem
    4 december, 2009 vid 22:47

    Verkar kul med ISSÖRF!

    Får jag vara med och leka?

  • bicless

    Medlem
    11 december, 2009 vid 16:09

    Självklart, alla få va me 🙂

    Issegling är som mulle ungefär, inget revirpinkande här.

    Nu kommer det lite kallare väder igen. Lagom till leveransen av isbrädor nästa vecka.
    Fryyys sjövatten frys.

  • kinetic

    Medlem
    11 december, 2009 vid 17:05

    Kinetic 1
    Rasmus W 0

    (Va bara tvungen, med tanke på att “progen” om kallare väder verkar slå in:smile:)

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan det inte bli lite is snart?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.