Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan du tänka dig att..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 12:52

    Varför inte handla i de butiker som har bättre priser i Sverige då?

    Det finns ju faktiskt alternativ här i Sverige!
    och dom kan man stödja!

  • oscar

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 13:22

    Kanske borde formulerat frågan så här. “Om du t ex hittar ett segel av märke X och absolut vill ha det märket, kan du då tänka di att köpa det utomlands istället?”

    Klart det finns alternativ i Sverige men om man vill ha ett speciellt märke så……

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 13:45

    Förstår inte riktigt diskussionen om att köpa av svenska surfbutiker eller inte. Varför anses det vara fint att stödja en butik bara för att den ligger i sverige? Är det finare att bara köpa av Stockholmsbutiker och bojkotta Varberg om man bor i Stockholm? Jag köper lika gärna av fransmän, amerikaner, danskar eller spanjorer som av svenskar. Ett plus är ju om butiken finns där jag finns men bor man i Umeå så är ju inte Varberg så nära och bor man i Malmö så är det ju lite närmare till Danmark och Tyskland. Den butik som jag handlar i nuförtiden finns i datorn på mitt skrivbord hemma och snart kommer det att ringa på dörren när min leverans kommer direkt hem till mig, utan att jag behöver gå en meter. Riktigt löjligt är att klaga på vad en surfbutik har för priser. Varje affär kan väl själv bestämma vad man vill försöka sälja för. Man kanske inte får så många kunder med höga priser men det borde väl vara valfritt liksom det är valfritt om, var och vad man vill köpa.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 18:17

    Men du Åke menar du att DR X är dyra hos Ekman eller

  • storm

    Medlem
    21 februari, 2002 vid 18:41

    Men du åke!
    har du aldrig varit utomlands eller!!
    Pozo. 2500 för nya Dr X -01.
    å då slipper man ekmans jävla tjöt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan du tänka dig att..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.