Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kauli om quads, twins och singelfenor

  • surfslusken

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 07:55
    Mats_O;600523 wrote:
    Fasen, det där måste va en gammal bild från igår, så här kör han idag! Fram me fräsen igen!

    Om man bortser från fenskogen o tar en titt på fotstropparna på den brädan så inser man att stropparna ALDRIG kan va för stora!!

  • lars_k

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 09:27
    surfslusken;600528 wrote:
    Ja har sett filmer där dom klämmer in 2st där bak fast de bara finns ett hål. De tyckte iaf jag såg aningen konstigt ut, men de kan ju va mej de e fel på i de fallet?

    Det finns alltid de som prövar lyckan och testar gränserna för vad som är möjligt. Man kan ju försöka klämma in 2st små fenor på rad i en singlefin om man har en lång US-box. Frågan är bara om man blir lyckligare av det. Ett enkelt sätt att konvertera till twinfin blir det iaf och det är ju fortfarande ganska hett i viken!

  • surfslusken

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 09:43
    Lars_K;600543 wrote:
    Det finns alltid de som prövar lyckan och testar gränserna för vad som är möjligt. Man kan ju försöka klämma in 2st små fenor på rad i en singlefin om man har en lång US-box. Frågan är bara om man blir lyckligare av det. Ett enkelt sätt att konvertera till twinfin blir det iaf och det är ju fortfarande ganska hett i viken!

    Skulle ja begränasa mitt liv enbart till aktiviteter som bringar mej lycka skulle ja inte göra mkt annat än dricka rövin o spela skinnbanjo. Vill ja va het i viken så drar ja på mej mitt blåa våtställ (denna säsong me färgkordinerad sele) o spatserar längs stranden.

    .

  • lars_k

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 10:07
    surfslusken;600545 wrote:
    Skulle ja begränasa mitt liv enbart till aktiviteter som bringar mej lycka skulle ja inte göra mkt annat än dricka rövin o spela skinnbanjo. Vill ja va het i viken så drar ja på mej mitt blåa våtställ (denna säsong me färgkordinerad sele) o spatserar längs stranden.

    .

    Ja det du nämner är sannerligen gött men för att testa gränserna skulle du kunna kombinera allt detta och göra det samtidigt. Gärna en het sommardag med en massa folk på stranden!

  • surfslusken

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 10:29
    Lars_K;600547 wrote:
    Ja det du nämner är sannerligen gött men för att testa gränserna skulle du kunna kombinera allt detta och göra det samtidigt. Gärna en het sommardag med en massa folk på stranden!

    Har haft planer på de ett tag nu. Men har inte kommit på nån smidig lösning
    på öppning för banjon i mitt blåa våtställ. När ja väl ordant de blir den intressanta frågan hur
    länge folkmassan blir kvar på stranden den heta sommardan?
    Sen lär väl de resultera i nästa förbud på Varbergs stränder, efter att kitar nu bannlysts,
    nämligen förbud mot att bära våtdräkt så länge de finns badande på stranden.

  • lars_k

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 11:25

    Äh nu är du lite negativ. Kan ju också leda till att “Surfslusken” blir en folkkär lokal profil i VBG, även känd utanför den snäva kretsen av vindsurfare. Lite grann som Christer P var i Sthlm alltså. Kan ju dra turister till byn dessutom!

  • mag

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 15:58

    Vi skulle kanske ha omröstning:
    vem tycker surfslusken är het, med blå våtdräkt. Eller utan! Ooooooo.
    Magnus

  • surfslusken

    Medlem
    5 mars, 2010 vid 17:06
    Mag;600577 wrote:
    Vi skulle kanske ha omröstning:
    vem tycker surfslusken är het, med blå våtdräkt. Eller utan! Ooooooo.
    Magnus

    Inget ni behöver bråka om, ja visar me både med o utan så alla får sitt!
    Föresten så blir vem som helst het me ett BLÅTT våtställ!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kauli om quads, twins och singelfenor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.