Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite kurser nära göteborg

  • mrmille

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:23

    nope
    kiteboard.se är sjukt duktiga killar som spöar mig med många andra på alla former av åkning (utom möjligtvis lättvind). Å andra sidan instruerar inte jag heller.

    Men det var inte det det handlade om, eller hur?

  • egan

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:29

    vad jag menade var att bara för att du hatar rambo behöver du ju inte bajsa på kiteboard.se. Och eftersom du varken är inblandad eller vet någonting så är det lika bra att skita i o skriva något.

  • patrikol

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:35

    Kallas för kvalitets säkring går du hos någon som inte har IKO Certifiering så kan du få en mycket bra och kompetent utbildning i allafall.

    Men du kan också få en riktigt dålig sådan där hälften av det som alla bör känna till inte kommer fram.
    Vilket är farligt för oss alla.

  • patrikol

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:38

    Fan kunde inte sagt det bättre själv! smile.gif

  • mrmille

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:49

    Hopp, det enda jag inte vet är vad ni vet att jag inte vet. Om det nu är värt att veta så har jag en känsla av att ni inte vet ett shit mer smile.gif

    Hatar inte rambo, kanske kan ge honom en ‘heads up’ ibland. Och det det handlade om var hur man kanske inte ska kritisera och kasta skit omkring sig så där.

    Den typen av skit får ju även folk som annonserar här, vilket är jävligt märkligt att det tillåts med tanke på att jag inte sett en enda banner (dvs betald reklam) från den överrepresenterade skaran som snackar skit.

    Men men, hoppar detta nu, orkar inte engagera mig någe mer i sånt här

    Kram

  • egan

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:55

    Svar till:


    Hopp, det enda jag inte vet är vad ni vet att jag inte vet. Om det nu är värt att veta så har jag en känsla av att ni inte vet ett shit mer smile.gif

    Hatar inte rambo, kanske kan ge honom en ‘heads up’ ibland. Och det det handlade om var hur man kanske inte ska kritisera och kasta skit omkring sig så där.

    Den typen av skit får ju även folk som annonserar här, vilket är jävligt märkligt att det tillåts med tanke på att jag inte sett en enda banner (dvs betald reklam) från den överrepresenterade skaran som snackar skit.

    Men men, hoppar detta nu, orkar inte engagera mig någe mer i sånt här

    Kram

    [/ QUOTE ]
    1. jo, tyvärr.
    2. nä, varför gör du det själv då? jag förespråkar kärlek. Hela NL gör det egentligen. Vissa har bara haft en hård uppväxt. Eller så hatar dom bara dig. Jag vet inte.
    3. ok, kan gå till överdrift ibland.
    4. ok, hej då.

  • rambo_johnson

    Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:06

    Svar till:


    RAMBO => Varför denna smutskastning av swell? mad.gif
    Sen när kör swell med foils för deras IKO-kurser?
    Som ovan nämt så IBLAND körs en 2-linors foilkite på land för att
    lära eleven styra kiten, men
    OFTAST börjar man direkt i vattnet med en LEI. Anledningen till foil på land
    borde du kanske kunna lura ut själv?!?
    En LEI i powerzone med full fart ner mot stranden pfiii….. punka…
    En foil? – Ingen punka…
    Vad jag har för mig styrs en foil på samma sätt som en LEI…. lr? smirk.gif = Eleven lär sig!
    Ta för fan reda på litta fakta innan du uttalar dig!!!
    Om du endast grundar din “ta bort swell från IKO” teori pga
    foils borde du fan ta reda på lite innan du uttalar dig!

    IKO eller inte?!? Det ligger nått i BigMac-teorin…
    Så vitt jag vet är iaf …swell det ända centrat i sverige som kan ge eleverna
    ett IKO-cert…
    (borde kanske inte skriva det för nu börjar väl en tragisk tråd om IKO-cert…)
    Ett IKO-cert ger juh iaf uthyrare en bild av hur duktig en ev. hyresaspirant är,
    vilket gör att de kan avråda eller icke en uthyrning där badgäster
    som kan skadas (även utrustning)…

    Rätta mig gärna om jag har fel!

    [/ QUOTE ]

    haha va fanm vilket jevla liv, jag har inget personligt mot Falle balle o Swell fichell. Men Naish är för jävla ruttet märke bara synd att dom snöat in där.

    IKO är bra särskillt i dessa olycks tider! Tycker at samtliga IKO instruktörer skall fixa en Liability försäkring asap. se mer info på http://www.ikorg.com

  • sj0gren

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:35

    Surfers har nog rätt sköna kurser tror jag.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite kurser nära göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.