Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kite – Windsurfing i vågor -regler?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2004 vid 18:21

    Retar mig rejält på kitare som måste segla mitt bland vindsurfare..Har sett altför många olyckor som inträffat!En annan fråga..Är det nån som har förtstått varför man måste ha shorts ovanpå våtdräkten när man kitar?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 juni, 2004 vid 18:28

    Svar till:


    Retar mig rejält på kitare som måste segla mitt bland vindsurfare..Har sett altför många olyckor som inträffat!En annan fråga..Är det nån som har förtstått varför man måste ha shorts ovanpå våtdräkten när man kitar?

    [/ QUOTE ]
    hehehe mitt i prick killen! grin.gif

  • fghi346

    Gäst
    6 december, 2008 vid 11:40

    Place an order for powerleveling on http://www.inwowgold.com is the best and securest way to power level your character to your desired high level fast. We have an outstanding world of wow power leveling experience. We have done a great number of orders for best wow power leveling ,cheap wow gold and have hundreds of orders for wow gold currently. We are sure that you can’t get such an outstanding wow power leveling service as the same as we do. Our guys for wow power leveling are skilled gamers for years. They know how to power level your character in your satisfied way.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kite – Windsurfing i vågor -regler?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.