• eylon

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:44

    Hur ser den ut? 😛 Kan du posta en bild? 🙂

  • wims_lkp

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:52

    Du kan kolla på http://www.dakine.com/base.cfm klicka på kite sen bags. Där hittar du airwagon, fast de är en -05 ser samma ut men grön camo. Inte minsta bagen iaf.

  • walle

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 18:53
    mrFuckFace wrote:
    Någon som har tips på bra kitebag som man inte behöver betala pung för när man flyger?? Jag fattar inte va de är för idioter som klassar kitesurfing som vindsurfing! Brädan är ju förfan inte större en än snowboard!!
    Köp inte för stor bag!!!

    en stor bag e kanon att ha hemma i sverige eller om du ska dra i väg med bilen men helt värdelöst när du ska flyga!

    Jag köpte den här:
    boardbag3.jpg

    130cm lång och ser ut som en resegolfbag…

    Jag köpte den efter vi var i Tarifa i våras så jag har inte rest med den men efter att ha sett allt strul vissa har med stora väskor så köpte jag den här.

    den rymmer:
    2kites med bommar(12 och 9m2) två brädor (130×39 och 127×38) våtdräkt och lite kläder!!!
    du behöver inte mer…

    ett bra tips när du ska resa e att va lite sent ute(långt bak i kön) och bara slänga upp grejjorna på incheckningen, då orkar dom inte bråka med dig 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.