Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolycka Ribersborg Malmö!

  • gh0st

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 10:24

    Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..

  • johanw

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 12:12

    @gh0st 478416 wrote:

    Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..

    va de han den galne killen

  • gh0st

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 12:35

    vilken av dom? =)

  • kaiser

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 13:26

    han?

    ……

  • gh0st

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 13:31

    Mmm, jag tror det. Minns det där men minns inte vem som gjorde det där. Det ringer en klocka men är inte hundra.

  • pjoter

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 14:26

    haha, välkommen tillbaks till steffo Kaiser!! de va längesen.

  • luuddee

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 08:15

    @Kaiser 478437 wrote:

    han?

    ……

    haha han e tillbaka . nu ska vi bara fixa ihop lite grejjor till honom så han kan komma ut på vattnet igen

  • selle

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:03
    gh0st;478416 wrote:
    Fan, jag känner två killar (bröder) med polskt ursprung och har kitat i Habo sen flera år tillbaka.. verkligen inga nybörjare.. men har hållit sig för sig själva… fuck… jag har en ny telefon och har inte kvar deras nummer. Martin och nu kommer jag inte ihåg brorsans namn på rak arm. Kört Slingshot Fuel och en Stonker bräda om jag minns rätt. Nån som har deras nummer? Fan hoppas det inte är någon av dom..

    Läste något tidigare i tråden om naish drake o sittsele så de låter ju inte som de stämmer.

    Håller fortfarande tummarna stenhårt för att den här incidenten får ett lyckligt slut.

  • gh0st

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:15

    @Selle 478606 wrote:

    Läste något tidigare i tråden om naish drake o sittsele så de låter ju inte som de stämmer.

    Håller fortfarande tummarna stenhårt för att den här incidenten får ett lyckligt slut.

    Nej, dom hade kört slingshot jäkla länge, men jag vet att dom bytte till ett annat märke, men minns inte till vilket märke. Därför är jag fortfarande orolig :frown:
    Klart att jag hoppas på att vem det nu än är klarar sig utan bestående men det blir ju så mycket mer personligare om det är en polare.

  • selle

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:23

    Håller tummarna

  • patrikol

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:29

    @Luuddee 478515 wrote:

    haha han e tillbaka . nu ska vi bara fixa ihop lite grejjor till honom så han kan komma ut på vattnet igen

    Helt klart!

    Micke the man tillbaks du är saknad!

  • gh0st

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 16:35

    Det var inte Peter eller Martin iallafall.. phew.

  • luuddee

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 17:31

    @gh0st 478610 wrote:

    Nej, dom hade kört slingshot jäkla länge, men jag vet att dom bytte till ett annat märke, men minns inte till vilket märke. Därför är jag fortfarande orolig :frown:
    Klart att jag hoppas på att vem det nu än är klarar sig utan bestående men det blir ju så mycket mer personligare om det är en polare.

    men du kan nog va lung de lär ju iten bytt till en gammal skitkite när de väl byte kites hehe

  • gh0st

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 17:35

    nä, det är klart. =) men shit vad man tänker ologiskt när man blir lite orolig.

  • skotten

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 19:55

    I think that polish dude was riding a cabrinha…. wasnt he?

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolycka Ribersborg Malmö!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.