Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa nya fotstroppar

Taggad: 

  • gustavl

    Medlem
    16 augusti, 2009 vid 19:23

    Sök runt lite på forumet. Garanterar dig att du kommer hitta det du söker!

    /GL

  • styret

    Medlem
    16 augusti, 2009 vid 20:32

    jag föredrar klassiska vanliga jävla stroppar. inget extra.
    Så mitt tips, köp standard-stroppen från pat love där på sidan. Neilprydes som ser vanlig ut där är lite konstig med. funkar på freeride och slalom men vill man ha störra stroppar så blir dom jävligt konstiga.
    Köpte ett par till vågbrädan men fick flytta över dem till slalomen direkt.

    Se tuill att få med/köpa till den riktiga dubbla plastbrickan med så stropen håller sej rak.

  • johan-b

    Medlem
    16 augusti, 2009 vid 20:41

    Har kört med contour sedan i sommras. Mycket sköna men går inte att justera storleken utan att flytta skruven när man byter mellan skor och barfota. Köpte dem på Ohana.se med en extra bakstropp.

  • jelu

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 18:36

    Tack för tippsen! Kör nog på styrets tipps, ett par helt vanliga jävla fotstroppar från Pat Love:smile:.
    Styret, hoppas vinet ni fick av oss kristihimmelfärdshelgen var heligt gott:wink:, kanske synns på vattnet i Haga till våren.

  • styret

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 21:00

    vin slinker alltid ner.
    Kan inte komma på någon gång det inte gjort det.
    Klart som fan vi syns. Jag kommer dessutom gästa Åre, och eventuellt närliggande huvudort några dagar runt nyår så då kanske det kan gå av med.

    Väl mött med nya stroppar (jag har nog betat av ett par uppsättningar till tills dess)!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa nya fotstroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.