Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Köp&Sälj [Delvis fixat]

  • Köp&Sälj [Delvis fixat]

    Publicerad av steffo på 27 december, 2005 vid 22:15

    Ni som har lagt till annonser innan förändringen kan inte ändra era annonser, det går däremot bra att lägga till ny annons och dessa kan ni ändra och ta bort mm.

    Det är något jag jobbar med just nu.

    jps svarade 18 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • stewen

    Medlem
    28 december, 2005 vid 19:51

    Kan infomera om att jag har behörigheter att flytta och ta bort annonser på köp&sälj
    Testade flytta en annons och flytta tillbaka den igen.

  • ola_p

    Medlem
    28 december, 2005 vid 20:16

    Till skillnad från mig då… :p
    Fast nu har jag fått tillbaka det mesta av mina moderator krafter.. 😀

  • steffo

    Medlem
    28 december, 2005 vid 21:32

    Nu är rättigheterna rätt igen, hoppas jag.
    Jag har även ändrat sorteringsordning till senaste som default.

  • martin

    Medlem
    29 december, 2005 vid 00:13

    Jag tycker att bilderna på Köp&Sälj är lite för små. Förut kunde man ju trycka på “större bild” eller vad det nu stog och få upp en ungefär dubbelt så stor version av bilden. Som det är nu är det riktigt svårt att se eventuella skador eller liknande på en bräda.

  • basse

    Medlem
    29 december, 2005 vid 07:40
    Steffo wrote:
    Jag har även ändrat sorteringsordning till senaste som default.

    Strålande!!!

  • steffo

    Medlem
    29 december, 2005 vid 08:06
    Martin wrote:
    Jag tycker att bilderna på Köp&Sälj är lite för små. Förut kunde man ju trycka på “större bild” eller vad det nu stog och få upp en ungefär dubbelt så stor version av bilden. Som det är nu är det riktigt svårt att se eventuella skador eller liknande på en bräda.

    Det borde gå, jag kollar vidare.

  • bill

    Medlem
    29 december, 2005 vid 14:25

    Kan ha missat det, men jag ser inte vilken sida jag är på i köp och sälj.
    Jag har bra minne men det är kort så jag skulle vilja ha en annan färg på den sida man är på eller dyligt.
    Jag menar alltså sidväljningsgrejen längst ner på sidan.

    Edit: Jag är blind, lägger man markören på blir det ingen länk på aktuell sida.
    Man kanske kunde ha någon form av “ständig” markering för att slippa “sitta och leta efter vart man är” (vilsen)?

  • steffo

    Medlem
    8 januari, 2006 vid 13:46

    Alla kommenteringar och annonser har fått rätt ägare men vissa bilder har hamnat fel mm.
    Jag föreslår att ni lägger upp annonsen på nytt och om ni vill ha bort någon annons så skicka ett PM till mig.
    Att lägga upp nya annonser ska inte vara något problem.

    Det har visat sig var fel på översättningen så jag har bytt till Engelska tills jag hittar en översättning som fungerar.
    Nu går det att klicka på Supersize för att se bilden i max upplösning.

  • jps

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:00

    Mycket bra med supersizebilderna och att sökningen funkar.

    En liten detalj som jag hakat upp mig på i KöpoSälj är ForeSaleBy. När man klickar där får man upp info om hur många annonser den usern lagt in. Det kan kanske vara bra men det man vill och har svårt att komma åt är själva säljarens userprofil. Det går att klicka på profile till höger någonstans i säljinfon men då kommer man ju till sin egen profil vilket inte känns så naturligt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Köp&Sälj [Delvis fixat]

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.